مقالات عمومی

در وبسایت اومنی (OMNI) وسایل خود را با توکن ریپل اجاره دهید!

وبسایت اومنی (Omni) که یک استارتاپ محسوب می شود و ۲۵ میلیون دلار از طریق یکی از پروژه های ریپل به نام اکسپرینگ (Xpring) در دسامبر ۲۰۱۷ جذب سرمایه کرد، اعلام کرد که توکن XRP را به عنوان ارز واسط پلتفرم خود انتخاب کرده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

اکسپرینگ (Xpring) پروژه ای است که در ماه می ۲۰۱۸ توسط ریپل عرضه شد. این برنامه از کسب و‌ کارهایی که روی لجر XRP پیاده می شوند پشتیبانی می‌کند. هدف این برنامه سرمایه گذاری، پرورش و ارائه سرمایه به شرکت ها و پروژه هایی است که از دفتر کل XRP و دارایی دیجیتال XRP استفاده می‌کنند تا مشکلات مشتریان خود را به روشی آسان تر حل و فصل کنند.

سرعت، مقیاس و ثبات ریپل ویژگی هایی می‌باشند که  توکن XRP و لجر XRP را تبدیل به ابداعات مهمی می‌کنند و شرکت های مختلف می توانند از آن در حوزه های هویت، تبادلات مالی، بازی و کالاهای مجازی، املاک، بیمه، رسانه های دیجیتال و بسیاری از صنعت های دیگر بهره ببرند. ریپل بیان کرد دلیل ایجاد اکسپرینگ شناخت پتانسیل وسیع و در عین حال کشف نشده لجر و دارایی آن، در مواردی فراتر از تمرکز و هدف شرکت می‌باشد و آن حذف هزینه های اضافی از پرداخت های جهانی می باشد.

وبسایت اومنی را می‌توان به عنوان یک نگهبان ذخیره سازی شخصی در نظر گرفت. هم چنین می‌توان اومنی را به عنوان بازار جامعه محلی در نظر گرفت که موارد را برای شما فراهم می‌کند:
  • ذخیره سازی: اومنی همه چیز را برای شما جمع آوری، عکس برداری و ذخیره سازی می کند.
  • اجاره کردن: اجاره کردن اجناس از دیگر اعضای جامعه که فقط می خواهید آنها را امتحان کنید و قصد خرید آن را ندارید.
  • کسب درآمد از اجاره وسایل خود به سایر اعضای جامعه

وقتی اجناس خود را اجاره می دهید، می توانید انتخاب کنید که مبلغ خود را داخل پلتفرم اومنی و یا به صورت پول نقد دریافت کنید. در ادامه به چگونگی قیمت گذاری و قیمت ها می پردازیم:

  • هنگامی که اقلامی را از کاربران اومنی اجاره می کنید، فقط برای روزهایی که آن را اجاره کرده اید، پول پرداخت می کنید.
  • بدون اینکه قراردادی انجام دهید یا فضایی هدر برود، می‌توانید با انجام پرداخت مورد نیاز به ذخیره سازی بپردازید. اومنی برای شما اقلام را مدیریت و ضمانت می کند. (به عنوان مثال، برای ذخیره کردن یک دوچرخه، این وبسایت ماهیانه از شما ۳ دلار دریافت می کند.)
  • دریافت یا تحویل در محدوده ارائه خدمات، ۲۵ دلار هزینه خواهد داشت.

 توماس مک لئد، موسس و مدیر عامل اومنی، در مقاله ای که منتشر کرده است، اعلام کرد اومنی، ارز دیجیتالی XRP  را به عنوان شیوه پرداخت هزینه محصولات خود انتخاب کرده است، به این ترتیب اعضای اومنی اکنون می توانند درآمد اجاره خود را در یک کیف پول XRP نقد و ذخیره سازی کنند. (گزینه دیگر برای نقد کردن درآمد دلار است.) وی خاطر نشان کرد این اتفاق بسیار مهم است زیرا مصرف کنندگان برای اولین بار خارج از یک صرافی می توانند ارز دیجیتالی XRP را دریافت کنند. وی همچنین افزود:

ما به دنبال ساخت دنیایی هستیم که دسترسی به موارد مختلف مورد نیازمان بدون هزینه باشد زیرا ما آن ها را فارغ از حق مالکیت نیاز داریم. به منظور تحقق این نگرش، سیستم پرداختی اجرا و پیاده سازی کردیم که آنی و جهانی است. به این دلیل است که در ماه ژانویه با ریپل همکاری کردیم و در خصوص معرفی قابلیت نقد کردن XRP هیجان زده ایم. با فعال سازی این قابلیت، به دنبال کاهش موانع ورود کاربرانی هستیم که درباره کریپتو کنجکاو می‌باشند‌ و هم چنین خطرات مالکیت و نگهداری دارایی دیجیتال را نیز کاهش دهیم.

مدیر عامل این وب سایت اذعان داشت:

در تمام مدل های سرمایه گذاری کریپتو، باید پول نقد خود را به خطر بیاندازید تا بتوانید دارایی متعلق به خودتان را به کار گرفته و XRP کسب کنید. با وجود این برنامه و قابلیت جدید، می‌توانید با ارائه نقدینگی و سرمایه گذاری قسمتی از دارایی یا کل دارایی در بازار کریپتو، مفهوم مالکیت به عنوان سرمایه گذاری را کاهش دهید.

نظر شما در اینباره چیست؟ آیا بکار گیری XRP در اومنی باعث گسترش این ارز دیجیتال می شود؟

منبع
cryptoglobe

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا