اخبار بلاکچین

مرورگر اپرا (Opera) مجهز به کیف پول ارزهای دیجیتالی شد!

جدیدترین نسخه ی مرورگر اپرا (Opera) با اضافه کردن کیف پول ارزهای دیجیتالی برای سیستم عامل اندروید طراحی شد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

این نسخه جدید امکانی است تا ۲۴۲ میلیون کاربر مرورگر اپرا بدون دانلود کردن هرگونه اپلیکشن های مربوط به تراکنش‌های ارزی، داد و ستدهای تجاری خود را به وسیله‌ی ارزهای دیجیتالی انجام دهند.

متخصصین این مرورگر که سال گذشته نیز یک سیستم امنیتی ضد نشر اطلاعات را طراحی کردند، اذعان دارند که این نسخه ی جدید مرورگر اپرا به گونه ای طراحی شده است که ظاهر و عملکرد ساده تری نسبت به تمامی اپلیکیشن‌های موجود برای تراکنش‌های ارزهای دیجیتالی داشته باشد.

مرورگر اپرا برای ایمن سازی این نسخه از سیستم امنیتی اندروید استفاده کرده است تا تراکنش های این کیف پول دیجیتالی را رمزنگاری کند. بنابراین کاربران به ساختن رمز و یا کلمه های عبور که احتمال هک شدم بالایی دارند، نیاز ندارند.

مدیر این پروژه چارلز همل اذعان کرد:

کیف پول دیجیتالی در نسخه ی جدید این مرورگر تداعی کننده‌ی تجربه تراکنش های نقدی در جهان پرداخت های آنلاین است.

او همچنین اشاره کرد:

پرداخت کردن توسط این کیف پول دقیقا شبیه به انتقال اسکناس دیجیتالی از موبایل شماست و ما تلاش کرده‌ایم این کار راحت باشد. این فرصت بسیار خوبی برای تاجران و تولید کنندگان محتوا در فضای اینترنت است.

نسخه‌ی بتای این اپلیکیشن تنها اتر، توکن های ERC-۲۰ و ERC-۷۲۱ را پشتیبانی می کند. اما طراحان این اپلیکیشن بعد از انجام آزمون‌‌ها روی این نسخه و برگزاری نظرسنجی از کاربران، امکان پشتیبانی از تمامی ارزهای مجازی را فراهم خواهند کرد.

کیف پول رمزنگاری شده ی مرورگر اپرا امکان دسترسی به API اتریوم را هم فراهم کرده است. این مرورگر نروژی امیدوار است که این کار مشوقی برای ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapps) باشد.

چارلز همل باور دارد که وب امروزی نقطه عطفی برای ظهور وب‌ غیر متمرکز در آینده خواهد بود. وی می‌گوید:

ما تلاش داریم تا اینترنت آینده را هرچه بیشتر قابل دسترسی کنیم. امید ما این است که این عمل باعث تسریع در انجام تراکنش‌های کاربران ارزهای دیجیتالی شود و به جای سرمایه‌گذاری و ترید ارزهای دیجیتالی، این ارزها برای پرداخت های روزمره در زندگی کاربران مورد استفاده قرار بگیرد.

به نظر شما ارزهای دیجیتالی می‌توانند روزی برای پرداخت‌های روزمره کاربران مورد استفاده قرار گیرند؟

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
2 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا