اخبار آلتکویناخبار بلاکچین

Overwinter آپدیت جدید Zcash

Zcash، خبر اولین آپدیت شبکه خود با نام Overwinter را در روز ۲ مارس انتشار داد.
این تیم در وب‌سایت خود اعلام کرد Overwinter، در آوریل 2018 در نسخه 1.1.0 Zcash پشتیبانی خواهد شد اما براساس نقشه راهی که اعلام کرده بودند، Overwinter برای آپدیت اصلی 25 ژوئن 2018 راه اندازی می‌شود و به تیم اجازه می‌دهد تا اولین ارتقاء پروتکل Zcash را که انتظار می‌رود در سپتامبر 2018 باشد، انجام دهد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

سازندگان این کوین در وبلاگ خود اظهار داشتند: «هدف از Overwinter تقویت پروتکل شبکه در آینده و هموار کردن راه برای ارتقا شبکه Zcash Sapling  در اواخر سال جاری است.»

این تیم گزارش می‌دهد که نرم‌افزار Overwinter شامل ویژگی‌های جدید مانند انقضای تراکنش، کنترل نسخه، حفاظت از تراکنش ها برای ارتقا شبکه و بهبود کلی در زمینه‌ی شفافیت معاملات است.
توسعه دهندگان توضیح می‌دهند که تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که بخشی از آپدیت شبکه باشند و نرم‌افزار خود را به روز رسانی کنند:

« بجز حفظ نرم‌افزار Zcash نیازی به انجام هیچ کار دیگری نیست.  انتظار نمی‌رود که این آپدیت منجر به انشعاب از بلاکچین اصلی یا ایجاد یک واحد پول جدید شود.»

Zcash که در ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ آغاز به کار کرد، به کاربران اجازه می‌دهد تا تراکنش های ناشناس را از طریق روش رمزنگاری «صفر-صفر» به نام zk – SNARKs انجام دهند. این کریپتو با ارزش ۳۹۴ دلار، در رتبه بیست و چهارم در میان ۱۰۰ کریپتوکارنسی برتر در مارکت‌کپ قرار دارد.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا