مقالات عمومی

Prodeum، پروژه‌ای که وعده داده بود همه چیز خوب پیش خواهد رفت

حامیان ICOها وقتی پروژه بتا چند ماه به تاخیر افتاد، بسیار عصبانی شدند. بعد از آن هم بسیاری از پروژه‌ها به وعده‌های خود عمل نکردند و به طور کلی از صحنه ناپدید شدند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

در حالیکه اتفاقی که برای پروژه Confido افتاد، بسیار ناراحت کننده بود،  معلوم شد که این آخرین اتفاق این شکلی نبود. Prodeum،ICO که به نظر می‌رسید بسیار شفاف پیش می‌ر‌ود و تا آخرین توییت آن‌ها همه چیز خوب بود، در آخرین پیغام خود، بسیار ناگهانی و البته توهین آمیز ناپدید شد.

ایده اولیه Prodeum، ردیابی زنجیره های عرضه، از طریق توکن PIIT بود.

از آن زمان، خیلی از ICO ها متوقف شده‌اند. اما حتی قبل از اینکه Prodeum از بین برود، کاربران متوجه جعلی بودن تصاویر روی سایت شده بودند.

Prodeum در لیتوانی، کشوری که در آن فن آوری های جدید مورد استفاده قرار میگیرد و منجر به تولید ثروت شده است، شروع شد. پروژه بسیار سریع پیش رفت و مبلغ بودجه (به اتریوم) نامشخص بود.

در مورد Confido، مشتریان ناامید بلافاصله سر و صدای زیادی ایجاد کردند. اما با این ICO نسبتا مبهم، مشخص نبود چه مقدار پول از دست داده رفته است. پروژه Prodeum درست هشت روز بعد از شروع بسته شد و به نسبت Confido پروفایل ضعیف تری داشت. حتی توکن‌های این پروژه واضح مشخص نشده بود. تنها سند Prodeum مدرکی در Google Docs بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا