اخبار عمومی

بنیان گذار ردیت: شرطم را دوبرابر می‌کنم، بیت کوین حتما به ۲۰۰۰۰ دلار خواهد رسید!

آلکسی اوهانیان بنیان گذار شرکت ردیت (Reddit)، شرطبندی خود مبنی بر افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۰۰۰۰ دلار را دوبرابر کرد. او باور دارد که ارزهای دیجیتالی پرچم دار نبرد آزمایشی و قادر به ایجاد اطمینان در بازار هستند.

اوهانیان از پیش بینی خود در رابطه با قیمت بیت کوین در گفتگو با CNBC دفاع کرد و اذعان داشت که بر اساس پیشی بینی او اتریوم به قیمت ۱۵۰۰ دلار در همین بازه زمانی خواهد رسید.

بیت کوین پرچم دار نبرد آزمایشی در این بازار در سالهای اخیر بوده است. بیت کوین قطعا قوی ترین ارز دیجیتالی است و همچنین بهترین حجت بر ارزشمندی تجارت دیجیتالی است.

او همچنین افزود که بسیاری از ارزهای دیجیتالی از قدرت بسیار پائین و در برخی موارد جعلی هستند. اوهانیان بیان کرد که :

با توجه به بی ثباتی بازار تا کنون، ما شاهد روندی افزایشی در طولانی مدت هستیم. زیرا بسیاری از مردم در پی یافتن جایگزین مناسبی برای ارزهای رایج به عنوان محل سرمایه گذاری هستند که شاهد مشکلاتی از قبیل نوسانات بالای ارز، سقوط ارزش سهام و… نباشد. از همین روی تجارت دیجیتالی مانند بیت کوین محل مطلوبی برای سرمایه گذاری به حساب می آید. زیرا سرمایه گذاران دیگر نگران خروج پول خود از بانک و همچنین سقوط ارزش چول دولتی نیستند.

در روز چهارشنبه هر بیت کوین به ارزش ۸۳۸۹ دلار به نسبت ارزش روز پیشین یعنی ۸۵۰۰ دلار معامله شد. راه رسیدن بیت کوین به ارزش ۲۰۰۰۰ دلار باعث حداقل افزایش اندکی در قیمت کنونی این ارز دیجیتالی در صرافی های غربی می شود.

به عنوان مثال در صرافی Bitfinex پیش از آغاز روند کاهشی بازار در سال جاری، قیمت هر بیت کوین در اواسط ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ به مبلغ ۱۹۸۹۱ دلار رسید.

براساس گزارش CCN، اوهانیان پیش بینی اولیه خود را برای آغاز بازار افزایشی در ماه مه اعلام کرد و همان زمان رشد اتریوم را تا ۱۵۰۰۰ دلار در سال ۲۰۱۸ پیش بینی کرده بود که بعدتر بیان کرد که منظورش ۱۵۰۰ دلار بوده است. در جای دیگری در این گزارش آمده است که اوهانیان باور دارد که تکنولوژی بلاک چین باعث ایجاد یک اینترنت جدید شده است که بر اساس اینترنت قدیمی ساخته ولی تمامی کمی و کاستی های آن را برطرف می کند.

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا