اخبار آلتکوین

نه تنها با سوئیفت همکاری نمیکنیم، بلکه آنها را کنار خواهیم زد!

مدیر عامل شرکت ریپل، براد گارلینگ هاوس، در مصاحبه ای در تلویزیون بلومبرگ در رابطه با کارایی تکنولوژی این شرکت اذعان کرد که:

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

 پیشرفت و بهبود هر دارایی دیجیتالی مستلزم زمانی طولانی است. 

هدف اصلی ریپل، حل مسائل و دشواریهای موجود در حوزه انتقال دارایی های بزرگ در سراسر جهان است که حضور ده ها مشتری سازمانی این شرکت گواهی بر این مطلب است. مدیر بازرگانی ریپل، کری جانسون، در گذشته اظهار کرد که باید ریپل را نسخه دوم بیت کوین نامید.

گارلینگ هاوس اظهار کرد که حداقل ۱۰۰ بانکی که از طریق سوئیفت به یکدیگر متصل هستند با ریپل همکاری کرده اند و بر خلاف نظر سوئیفت، بلاک چین و ارزهای دیجیتالی می توانند نقش مهمی در بخش بانکی ایفا کنند.

سوئیفت در گذشته ای نه چندان دور اظهار کرد که بلاک چین نمی تواند راه حل برای بانک داری مناسب ارائه دهد. اما آنچه ماحصل همکاری ما با این ۱۰۰ مشتری است خلاف این مطلب را نشان می دهد، زیرا تمامی آنها مخالف نظر سوئیفت هستند. 

هفته گذشته به دلیل انتشار شایعه ای مبنی بر آغاز مشارکت و همکاری ریپل و سوئیفت از طریق پلتفرم بلاک چین ریپل، حجم معاملات XRP با افزایش چشمگیری مواجه شد. البته لازم به ذکر است که چنین خبری از سوی سوئیفت تکذیب شده است. در همین راستا گارلینگ هاوس  طی بیانیه ای اعلاک گرد که اساسا شرکت ریپل تمایلی به چنین مشارکتی ندارد.

 آنچه  تلاش و عملکرد هر روزه ما را جهت می دهد، تنها پیشی گرفتن از سوئیفت است. 

هنوز جایگاه ریپل به درستی تعیین و مشخص نشده است، در حالی که سوئیفت همچنان مهمترین ابزار و اصلی ترین شیوه انتقال پول به شکل درون و برون مرزی است. ارزهای دیجیتالی فرصتی منحصر به فرد برای بانک ها، سرمایه گذاران و سایر اعضای جامعه مالی ارائه می دهد تا بتوانند فعالیت های مالی خود را بدون هرگونه محدودیتی در سراسر جهان پی بگیرند.

ریپل اخيرا به اتهام عدم پیروی از قوانین کمیسیون سهام و اوراق بهادار آمریکا به دادگاه فدرال فراخوانده شده است. این دادگاه ادعا می کند که ریپل به عنوان یک ICO بی پایان مشغول به کار بوده و XRP باید طبق قانون فدرال و کالیفرنیا به عنوان یک سهام ثبت نشده دسته بندی شود.

نظر شما راجع به ریپل چیست؟ آیا می تواند غول بزرگ، سوئیفت، را شکست دهد؟

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا