اخبار آلتکویناخبار عمومی

سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیون دلاری ریپل در شرکت Blockchain Capital

ریپل، یک شبکه پرداخت مبتنی بر بلاکچین در سانفرانسیسکو، ۱۱ آوریل اعلام کرد ۲۵ میلیون دلار از توکن‌های XRP خود را، در صندوق Blockchain Capital Parallel IV LP سرمایه گذاری خواهد کرد.

صندوق ۱۵۰ میلیون دلاری Blockchain Capital، قدیمی ترین شرکت سرمایه‌گذاری اختصاص یافته به فن‌آوری بلاکچین و اکوسیستم ارزهای رمزنگاری‌شده است. ریپل با این سرمایه گذاری جدید قصد دارد فرصتی برای بررسی موارد استفاده پروتکل XRP Ledger  و Interledger را فراهم و بر توسعه فضای استفاده از بلاکچین تمرکز کند.

ریپل

هر دو پروتکل XRP Ledger و Interledger، پروتکل های منبع باز هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند معاملات را با ارزهای مختلف در سطح جهانی انجام دهند. Blockchain Capital به دنبال استفاده از XRP در زمینه مراقبت‌های بهداشتی یا مدیریت هویت است و معتقد است که ریپل می‌تواند از فناوری منحصر به فرد خود در این زمینه استفاده کند. بارت استیفنز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکتBlockchain Capital اظهار داشت:

به عنوان پیشگامان در تکنولوژی بلاکچین، ما می‌توانیم با همکاری شرکت‌های فعال در این فن‌آوری، مانند ریپل، یک اکوسیستم جدید برای ارزهای رمزنگاری‌شده بسازیم. مباحث دیگری مانند مراقبت‌های بهداشتی یا مدیریت هویت،  می‌توانند از این سیستم منحصر به فرد استفاده کنند.

وی افزود:

این که از XRP، بیت‌کوین یا فقط تکنولوژی پایه آنها استفاده شود، مهم نیست، مهم این است که هدف ما یافتن بهترین پروژه‌ها و دادن منابع به شرکت‌های موفق است تا بتوانند به مشتریان برای مدت زمان طولانی خدمت‌رسانی کنند.

به گفته پاتریک گریفین، مدیر استراتژیک ریپل، این شرکت همچنان به کمک‌های خود به این صندوق‌ها ادامه می‌دهد تا این کمپانی بتواند به یکی از بازیگران بزرگ در صنعت تبدیل شود:

این اولین صندوقی است که ما به آن کمک کرده ایم ولی آخرین آن نخواهد بود. ما قصد داریم که در شکل‌دهی نسل آینده شرکت‌های بلاکچین و ارزهای رمزنگاری‌شده نقش مهمی داشته باشیم.

ریپل قبل از این با دو شرکت MoneyGram و گروه بانکی سانتاندر برای استفاده از پلت‌فرم ریپل در پرداخت‌های بین‌المللی، شروع به همکاری کرده بود.

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا