اخبار آلتکویناخبار عمومی

ریپل خواستار قانون گذاری برای ارزهای دیجیتال است

شرکت ریپل واقع در سانفرانسیسکو، دارنده‌ی سومین ارز رمزنگاری‌شده، درخواستی به رگولاتورهای انگلستان مبنی بر پایان دادن به اوضاع نابه سامان این روزهای ارزهای رمزنگاری‌شده داد. این شرکت از انگلستان خواست، با توجه به قدمت ژاپن در راه‌اندازی چارچوب رگولاتوری ساختاریافته، برای سرمایه‌گذاری‌های قانونی در ارزهای دیجیتالی از این کشور الگو بگیرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

انگلستان خواستار تعادل است

Rayan Zagone رئیس تنظیم مقررات، از رگولاتورهای انگلستان خواست که تعادلی بین ریسک پذیری و ایجاد نوآوری فراهم بکنند. سه زمینه برای تنظیم مقررات پیشنهاد شده عبارتند از ثبات اقتصادی، محافظت از مصرف کنندگان، مقابله با پول‌ شویی.

Zagone وضعیت فعلی صنعت ارزهای رمزنگاری‌شده را با روزهای اول پیدایش اینترنت مقایسه کرد و افزود:

ما در زمانی هستیم که نیاز به وضوح بیشتر، قوانین و اطمینان بیشتر داریم. زمان خوبی برای شروع مجدد است که صبر کنیم و رویکرد اتخاذ شده توسط تنظیم کننده ها را ببینیم.

ژاپن راه مشروعیت دادن و قانون گذاری ارزهای رمزنگاری‌شده را هموار کرده است. بسیار ناامید کننده است که فرماندار بانک مرکزی انگلستان Mark Carney، عقیده دارد که ارزهای رمزنگاری‌شده نشانه‌های حباب را دارند.

zagone

Zagone در بخشی از صحبت‌هایش استدلال می‌کند که برای کمک به بازارهای بالغ نیاز به مقررات داریم:

مقررات همانند گاردریل بزرگراه‌ها به افراد تازه وارد کمک می‌کند که وارد این بازار شوند و سرمایه‌گذاری کنند.

بدیهی است که بانکداران به خاطر مدل کسب و کارشان از سرکوب کامل ارزهای غیر متمرکز حمایت می‌کنند. Barclays بانک انگلستان، حرکات عجیب و غریبی انجام داده است مثل قیاس بیت‌کوین با بیماری عفونی و بعد از آن همکاری با Coinbase یکی از بزرگترین اکسچنج ارزهای رمزنگاری‌شده‌ی دنیا.

باید ببینیم مسیری که انگلستان در رابطه با ارزهای رمزنگاری‌شده اتخاذ می‌کند چیست. آیا از تجربه‌ی ژاپن استفاده خواهد کرد و نوآوری و سرمایه‌گذاری تجاری ایجاد می‌کند یا رویکردی بر ضد سرمایه‌گذاران و کسانی که ارزهای رمزنگاری‌شده را مبادله می‌کنند، می‌گیرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا