اخبار آلتکویناخبار اتریوم

ریپل با رشد بیش از ۱۰۰درصدی جایگاه دوم را از اتریوم ربود!

امروز بازار کریپتو روی خوش خود را به کاربران و فعالان این حوزه نشان داد. بیت کوین و تقریبا همه آلتکوین ها سبز بودند، اما این تنها موضوعی نبود که اخبار و نظرات را به خود جلب کرد. ریپل که تا امروز در رتبه سوم کوین مارکت کپ قرار داشت، با بیش از ۱۰۰ درصد سود به رتبه دوم صعود کرد و از اتریوم پیشی گرفت. اتفاقی عجیب و غیر قابل انتظار برای طرفداران اتریوم.

 

طبق آمار کوین مارکت کپ، ریپل با حجم معاملات ۲۳.۹ میلیارد دلار توانست با بیش از ۴۰۰ میلیون اختلاف، جایگاه دوم را از اتریوم بگیرد. قیمت توکن XRP نیز در طول ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۰ درصد و در طول هفته گذشته بیش از ۱۱۳ درصد افزایش داشته است.

این اتفاق و گرفتن جایگاه اتریوم اولین بار نیست که توسط ریپل اتفاق می‌افتد. در دسامبر گذشته نیز زمانیکه که قیمت توکن XRP به بالای ۳ دلار رسید نیز توانست جایگاه اتریوم را بگیرد و اولین ارزی باشد که بعد از بیت کوین، به حجم معاملات بالای ۱۰۰ میلیارد دلار برسد. البته اتریوم جایگاه خود را پس گرفت و تا به امروز نیز آن را حفظ کرده بود.

دلیل این حرکت ناگهانی و صعودی ریپل کاملا مشخص نیست. اخباری مبنی بر رونمایی از محصول xRapid در ماه آینده منتشر شد و البته مدتی پیش نیز اعلام کردند که بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا نیز قصد دارد در کنفرانس ریپل که اوایل ماه اکتبر ( ماه آینده ) برگزار می‌شود، سخنرانی کند. با وجود همه این اخبار صعود ناگهانی و کوتاه مدت ریپل، می‌تواند به اخبار منفی که راجع به اتر و شبکه آن در این مدت منتشر شد هم ارتباط داشته باشد.

نظر شما راجع به این اتفاق چیست؟ آیا اتریوم قادر خواهد دوباره جایگاه خود را پس بگیرد؟

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا