اخبار آلتکویناخبار اتریوم

ریپل (XRP) جایگاه دوم خود را محکم کرده است و اتریوم همچنان تلاش میکند!

XRP در حال حاضر دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار کریپتو است. به نظر می رسد بازار ارز دیجیتال با سرعت قابل توجهی بهبود یافته و XRP نقش پر رونقی را در این بین داشته است. اوایل این ماه، XRP از اتریوم (ETH) که در جایگاه دوم پس از بیت کوین قرار داشت از نظر ارزش بازار پیشی گرفت و در رتبه دوم ایستاد.

XRP در رابطه با دیگر کوین ها عملکرد مثبتی داشته است

به نظر می رسد ریپل (XRP) در رابطه با سایر کوین ها در بازار مثبت عمل می کند. اتریوم همچنان قادر به بازیابی موقعیتی است که در ابتدای ماه جاری از دست داده بود. بیشتر ارزهای دیجیتال در ۱۴ نوامبر با کاهش ارزش مواجه شدند. بعضی از کارشناسان معتقدند که این امر مربوط به جنگ هش در بیت کوین کش بود.

ارزهای دیجیتال بیش از ۳۰ درصد ارزش خود را از دست دادند و به پایین ترین سطح سالانه رسیدند. اتریوم یکی از توکن هایی بود که روند نزولی بازار تاثیر زیادی بر افت قیمت آن داشت. طی یک دوره بسیار کوتاه قیمت این ارز دیجیتال در چندین صرافی به کمتر از ۱۰۰ دلار رسید. این قیمتی است که اتریوم از ابتدای سال گذشته تا کنون تجربه نکرده بود.

چندین ICO سعی داشتند در برابر ضررهای آینده از خود محافظت کنند و از همین روی تصمیم گرفتند تا توکن های اتر خود را به فروش برسانند. این امر باعث افزایش فشار در افت قیمت اتر شد و قیمت آن ابتدا به ۲۰۰ دلار و بعد به ۱۰۰ دلار کاهش یافت.

کوین XRP نیز از این موقعیت استفاده و بلافاصله جایگاه دوم را در بازار تصاحب کرد. در حالی که اکثر ارزهای دیجیتال ارزش خود را از دست می دادند، ریپل (XRP) با روندی پایدار و با ثبات و با سود و زیانی تقریبا صفر به کار خود ادامه داد. اگرچه این کوین نیز تحت تاثیر اتمسفر کل بازار کاهش یافت، اما زیان های وارده به کاربران این ارز دیجیتال در مقایسه با ضرری که کاربران اتریوم و بیت کوین متحمل شدند تقریبا ناچیز است.

اکنون که بازار کریپتو در حال بازیابی ارزش از دست رفته خود است، XRP همچنان نقش رهبر را در بازار ایفا می کند. اتریوم همچنان در تلاش است تا جایگاه دوم را دوباره به دست آورد. طبق سایت کوین مارکت کپ، ارزش بازار XRP حدود ۱۴,۵۶ میلیارد دلار و هر کوین XRP به قیمت ۰.۳۹ دلار معامله می شود. در همین حال، ارزش بازار اتریوم ۱۱,۷۹ میلیارد دلار و هر اتر به ارزش ۱۱۳ دلار خریداری می شود.

به نظر شما اتریوم می تواند جایگاه دوم را پس بگیرد؟

منبع
usethebitcoin

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا