اخبار آلتکویناخبار عمومی

جام جهانی روسیه با ارزهای دیجیتال!

ورزش در تمام دنیا همه را به طور مساوی و بدون هیچ گونه تبعیضی متحد می‌سازد و دور هم جمع می‌کند. این اتفاق برای ورزش فوتبال بسیار پر رنگ تر است و اشتیاق برای آن در تمام اقشار و با هر سنی در جامعه حس می‌شود. چیزی به شروع به جام جهانی روسیه نمانده و همه منتظر این رویداد بزرگ هستند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

هر چهارسال یکبار هزاران نفر از سراسر دنیا به کشور میزبان سفر می‌کنند تا عضوی از این اتفاق بزرگ باشند. در این بین اصلا دور از ذهن نیست که بسیاری از این شرکت‌کنندگان با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا هستند. جام جهانی امسال در روسیه برگزار می‌شود و اگرچه این کشور سیاست‌های سختگیرانه‌ای نسبت به ارزهای رمزنگاری شده نشان داده است، اما در زمان میزبانی جام جهانی امکان استفاده از این ارزها را کاملا ممکن ساخته است.

راه‌های استفاده از ارز دیجیتال در جام جهانی روسیه

یکی از بهترین و آسان ترین راه‌های تبدیل پول رایج به کریپتوکارنسی‌ها، LocalBitcoins است. در این وب سایت امکان مبادله بیت کوین برای هر واحد پول در جهان وجود دارد و مردم می‌توانند مستقیما پول خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنند. همچنین از طریق همین اکسچنج می‌توانید بیت کوین خودتان را به پول رایج و سپس به واحد پول روسیه (روبل) تبدیل کنید. این وب سایت برای بیت کوین استفاده می‌شود و سایت Localethereum.com برای همین کار و برای ارز اتریوم در نظر گرفته شده است. از طریق لینک Cryptolocator هم می‌توانید همزمان بیت کوین و اتریوم را مبادله کنید.

برای کسانیکه علاقه به یک مکان فیزیکی برای تبدیل پول خود دارند و با این روش، احساس اطمینان بیشتری دارند، یک صرافی با نام Sbercoin واقع در خیابان Verhniy Susalniy، در نزدیکی متروی شهر مسکو باز شده است.

بلیط‌های بازی‌ها را با ارز دیجیتال بخرید

با توجه به همکاری بین فیفا و ویزا کارت، روش‌های سنتی خرید بلیط تنها برای استفاده از پول فیات در دسترس همه قرار گرفته است.  اما از آنجایی که می‌توان پرداخت‌ها را از طریق مسترکارت هم انجام داد، خدماتی مانند Epayments و Wirex این امکان را به کاربران داده‌اند تا از کارت‌های حساب کریپتویی استفاده کنند. شما می‌توانید این نوع مسترکارت ها را در بازار سیاه دیپ‌وب نیز خریداری کنید.

امکان رزرو هتل با ارز دیجیتال

بسیاری از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها در روسیه از یک ماه پیش اعلام کردند پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال را قبول می‌کنند. یکی از آنها، هتل ملینا در شهر کالینگراد است که ۱۴ ارز دیجیتال را به عنوان پرداخت قبول می‌کند. مشتریان می‌توانند از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل، مونرو، زد کش، داج کوین و چند آلتکوین دیگر به عنوان پرداخت هزینه‌های خود استفاده کنند.

علاوه بر تمام این امکانات، علاقه‌مندان به ارزهای رمزنگاری شده می‌توانند از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی مانند  Killfish که در شهرهای مختلفی در روسیه شعبه دارند، استفاده کنند. پس اگر با ارزهای دیجیتال آشنایی دارید، می‌توانید با استفاده از آنها و با سهولت بیشتر، از تمام جام جهانی  لذت ببرید.

آیا شما از نزدیک به تماشای جام جهانی روسیه خواهید نشست؟ به نظر شما استفاده از ارزهای دیجیتال چه مقدار به راحت‌تر شدن حضور در این رویداد کمک خواهد کرد؟

منبع
ethereumworldnews

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا