رمزارز در ایران

با ۷ ارز دیجیتالی می‌توانید محصولات سامسونگ را خریداری کنید!

در روز جمعه فروشگاه های محصولات سامسونگ آمادگی خود را برای پذیرش هفت نوع از ارزهای دیجیتالی برای خرید کالاهای این شرکت اعلام کرد.

از طریق مشارکت سامسونگ با شرکت Coppay که متخصص عرصه درگاه‌های پرداخت و تراکنشهای مالی است، مشتریان می توانند هزینه خریدهای خود را از فروشگاههای سامسونگ در تالین، ریگا، ویلینوس و کائوناس از طریق توکن های بیت کوین، اتر، دش، NEM، استیم، XRP و لایت کوین پرداخت کنند.

پلتفرم Coppay یک درگاه پرداخت ارزهای دیجیتالی است که در ۳۱ مکان تجاری در اروپا سرویس دهی می کند. این شرکت باور دارد که:

سامسونگ به شعار آینده را آغاز کن اعتقاد دارد و این باور را با پذیرش هفت نوع ارز دیجیتالی در فروشگاه های خود به اثبات رساند.

 Coppay طی بیانیه ای اعلام کرد که مشتریان در تالین، ریگا، ویلینوس و کائوناس می توانند موبایلهای هوشمند سامسونگ، تبلت، لب تاب و تلویزیون مورد نظر خود را با پرداخت از طریق ارزهای دیجیتالی خریداری کنند.

یک روند رو به رشد در زمینه ارزهای دیجیتالی آغاز شده است تا مشتریان قادر باشند کالاهای مورد نظر و خدمات دریافتی را از طریق ارزهای دیجیتالی چه در بزرگترین فروشگاه های جهانی و چه در یک رستوران کوچک محلی پرداخت کنند.

منطقه شمال اروپا و کمپانی سامسونگ هر دو پذیرای ارزهای دیجیتالی هستند

ارزهای دیجیتالی در مناطق مختلف دریای بالتیک (شمال اروپا) از اقبال عمومی بالایی مخصوصا در کشورهایی چون لیتوانی، استونی و لتونی برخوردار است. در این کشورها مشتریان مراکز گوناگون تجاری برای خرید قهوه، آپارتمان، رستورانها، هتل ها، لباس فروشی ها و سالنهای ماساژ می توانند هزینه های خود را به وسیله ارزهای دیجیتالی پرداخت کنند. منطقه بالتیک با سیاست گذاری های قانونی مختلفی در زمینه ارزهای دیجیتالی مواجه است. در لیتوانی کاربران وظیفه دارند تا ۲۰ درصد از درآمد حاصله از طریق ارزهای دیجیتالی را به صورت مالیات پرداخت نمایند.

سامسونگ همچنین علاقه خود را برای سرمایه گذاری در حوزه بلاک چین و تولید سخت افزارهای گوناگون در راستای سهولت در استخراج ارزهای دیجیتالی ابراز کرد. به علت تقاضای بالا در این حوزه میزان درآمد سامسونگ در سال گذشته شاهد رشد چشمگیری بوده است.

شرکت Coppay به همان شیوه پلتفرم بیت پی (Bitpay) عمل می کند و کاربران می توانند ارزهای دیجیتالی خود را برای خرید، تبدیل آن به ارزهای رایج و یا ترکیبی از هردو در این پلتفرم نگهداری کنند. این شرکت اذعان دارد که در آینده سایر شعبات سامسونگ نیز قابلیت پرداخت ارزهای دیجیتالی را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

شما چه نظری در رابطه با ویژگی تازه فروشگاه های سامسونگ و گسترش این ایده در دیگر مناطق جهان دارید؟

منبع
news.bitcoin

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا