اخبار عمومی

احضاریه SEC برای رفتارهای مشکوک شرکت لانگ بلاک چین!

طبق گزارشات تولید کننده سابق چای و نوشیدنی که به یک شرکت توسعه بلاک چین تبدیل شد و نام خود را به شرکت لانگ بلاک چین (Long Blockchain Corp) تغییر داد، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) احضار شده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

SEC امروز گزارش داد که در این احضاریه از شرکت لانگ بلاک چین خواسته شده تا مدارک خاصی ارائه دهد. اما این شرکت از ارائه جزییات بیشتر امتناع ورزید و بیان کرد:

این شرکت با بازرسی های SEC همکاری کامل دارد. ما نمی‌توانیم پیش بینی کنیم که در این احضاریه، کدام فعالیت شرکت توسط SEC بررسی می‌شود.

این شرکت نیویورکی در روز گذشته اعلام کرد خط مشی تجاری خود را به طرح برنامه وفاداری تغییر داده است. این کار توسط شرکت جانبی دیگری به اسم گروه استرن لویالتی انجام خواهد شد. اندی شیپ مدیر عامل جدید این شرکت در حضور نشریات اذعان کرد:

ایجاد رابطه قوی با مشتریانی که از طریق پیشرفت های تکنولوژی در برنامه های وفاداری حضور دارند، کلید رشد آینده و مقیاس پذیری گسترده می باشد.

شرکت لانگ بلاک چین در ماه ژانویه با تغییر نام خود از (Long Island Iced Tea) وارد دنیای بلاک چین شد. این اقدام باعث افزایش ۵۰۰% در قیمت سهام این شرکت شد. این شرکت سپس اعلام کرد که با هدف انجام ماینینگ بیت کوین، 1.6 میلیون سهام عرضه خواهد کرد که هر سهم 5.25 دلار قیمت دارد.

بازار بورس نزدک (Nasdaq) اعلام کرد با توجه به اینکه سهام شرکت لانگ بلاک چین ارزش بازار کمی دارد، این سهام از لیست حذف می شود. این شرکت به این تصمیم واکنش نشان داد و سهام خود را در دسته اطلاعات جاری پینک (Pink Current Information ) قرار داد که توسط گروه بازارهای OTC اداره می‌شود. پس از اینکه شرکت لانگ بلاک چین از لیست حذف شد به عنوان یک شرکت عمومی باقی ماند.

ارزش بازار شرکت لانگ بلاک چین در حال حاضر کمتر از 5 میلیون دلار است، در حالی که در ماه دسامبر گذشته پس از تغییر نام 70 میلیون دلار بود.

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا