اخبار بلاکچیناطلاعیه صرافی

در صرافی شیپ‌شیفت (Shapeshift) دیگر ناشناس نخواهید بود!

شیپ شیفت (ShapeShift) ، یک صرافی جهانی ارزهای دیجیتالی که مستقر در سوئیس است. در راستای جلوگیری از فعالیت کاربران به صورت ناشناس، این صرافی راه اندازی برنامه عضویت که در آن کاربران موظف به ارائه اطلاعات اولیه خود هستند را اعلام کرد.

یک تغییر الگو اساسی

شیپ شیفت (ٰShapeShift) طی یک پست، از تغییر مدل عدم نیاز به اطلاعات کاربر خود به یک سیستم کاملا جدیدی که در آن کاربران باید اطلاعات شخصی خود را ارائه دهند، خبر داد.

عضویت ShapeShift مزایای گوناگونی مانند گستره بیشتر معاملات، قیمت گذاری بهتر و…  با توجه به سطح عضویت کاربران، ارائه می دهد.

مدیر عامل شرکت ShapeShift، اریک ورهیز اذعان کرد که این تغییر ناشی از بازخوردهای دریافتی از سوی کاربران در طول سال گذشته و همچنین عواملی مانند سازگاری بیشتر با قوانین و مقررات و توکنیزاسیون است.

این شرکت بیان کرد که:

بعضی از کسانی که تاریخچه ما را دنبال کرده اند، این تغییر را احتمالا اتفاقی نادر قلمداد خواهند کرد زیرا ShapeShift به عنوان صرافی بدون حسابها شناخته شده است، مدلی که پیشتر در آن برای کاهش اصطکاک و حفاظت از مشتریان پیشگام بودیم.

در زمانی که فعالیت های متخلفان باعث افزایش چشمگیر نظارت های قانونی در فضای جهانی کریپتو شد، مقامات قضایی KYC / AML  اعمالی اجباری برای پلتفرم های مبادلاتی و صرافی های ارزهای دیجیتالی وضع کرد، از همین روی ایجاد تغییر در سیستم  ShapeShift به نظر کاری درست است.

کاربران چه سودی در قبال عضویتشان دریافت خواهند کرد؟

ShapeShift با استفاده از توکن های FOX که توکنهایی با استاندارد اتریوم هستند، به کاربران خود پاداش می دهد. این صرافی مدعی است که در مجموع ۱،۰۰۰،۰۰۱،۳۳۷ توکن FOX در حال حاضر موجود و به زودی منتشر خواهد شد. در صرافی پنج سطح عضویت وجود دارد. سطح ۱ رایگان و برای همه باز است، در حالی که اعضای سطح ۲ و سطوح بالاتر از ازتخفیف های این صرافی، گستره معماملات و توکن FOX به عنوان پاداش بهره مند می شوند.

برای تبدیل شدن به یک عضو، کاربران ابتدا باید به سایت ShapeShift وارد شده یا با استفاده از API اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایند. این شرکت اعلام کرده است که اولین اعضا تا سفق ۱۰۰۰۰۰ نفر، ۱۰۰ توکن FOX هدیه خواهد داد. علاوه بر عضویت و کاربر دیگر ارزهای دیجیتالی بودن در ShapeShift، این صرافی اعلام کرده است که داشتن مقدار خاصی از توکن های FOX نیز به کاربران کمک می کند تا به سطح بالاتری از این پلتفرم دست یابند.

این صرافی در سال ۲۰۱۳ توسط یکی از علاقه مندان به ارزهای دیجیتالی به نام اریک ورهیز تاسیس شد. صرافی ShapeShift از مبادله بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می کند.

منبع
btcmanager

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا