کریپتو پدیاویدیو

تلگرام ضد فیلتر با بلاکچین؛ شایعه‌ای بزرگ

به روزرسانی – ۲۸ اردیبهشت
هدف اصلی این پست و فیلم، اطلاع‌رسانی درباره خطر آلوده شدن به ویروس می‌باشد. به همین دلیل به هیچ وجه تلگرام را از منابع غیر رسمی و غیر معتبر دانلود نکنید. 
امیدواریم مسئولینی که تصمیم به فیلترینگ تلگرام گرفته‌اند، انواع خطراتی که به تبع این فیلترینگ مردم عزیز را تهدید می‌کند هم در نظر بگیرند.
بعد از گذشت بیش از ۲ هفته از این فیلترینگ همانطور که قابل پیش‌بینی بود، فیلترینگ تلگرام تقریباً (از نظر ما) فقط تبعات منفی به همراه داشته و هیچ نکته مثبتی در بر نداشت.
امید است مسئولین سیاست خود را تغییر داده و سیاست بهتری را اتخاذ کنند که برای همگان مفید باشد.

چند ساعت پیش که خبر دستور قضایی برای فیلتر شدن رسما اعلام شد، پیغامی با عنوان تلگرام ضد فیلتر ، تلگرام با بلاکچین و … در حال دست به دست شدن در تلگرام است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن
  • این پیغام کاملا غیر علمی، غیر منطقی و اشتباه است. بلاکچین به هیچ وجه کمکی به فیلترینگ تلگرام نخواهد کرد. در حال حاضر هم اصلا تلگرام با بلاکچین وجود ندارد.
  • به هیچ وجه تلگرام را از جایی به جز استورهای رسمی دانلود نکنید. چون خیلی راحت می‌توان تلگرام های غیر رسمی را آلوده به ویروس و کدهای جاسوسی کرد.
  • خواهشاً به هیچ پیامی داخل شبکه‌های اجتماعی بدون مطالعه اعتماد نکنید و حتما با مطالعه کامل از صحت آن اطمینان حاصل کنید.

فایل صوتی این خبر:

فایل صوتی که در اولین فرصت بعد از این خبر منتشر شد :

ویدئوی تحلیلی کامل:

در ویدئوی زیر بررسی می کنیم که بلاکچین تلگرام در چه مرحله ای است و اساسا چرا بلاکچین هیچ کمکی به فیلترینگ تلگرام نخواهد کرد:

 

کاربران گرامی میهن بلاکچین، در صورتی که ویدیوی این مطلب برای شما به‌نمایش درنمی‌آید، VPN خود را خاموش کرده و سپس صفحه را رفرش کنید. بعضی ویدیوهای سایت آپارات برای IPهای خارج از ایران به نمایش درنمی‌آیند.

مشاهده قسمت دوم ویدئو:

“تلگرام ضد فیلتر با بلاکچین؛ شایعه ای بزرگ (پاسخ به سوالات)”  

در همین باره نیز آرش بابایی مشاور ارشد امنیت و شبکه که بسیاری از علم شبکه و امنیت را از این استاد عزیز آموختیم مناظره‌ای به صورت زنده در ساعت ۱۶ از طریق اینستاگرام داشت و توضیح می‌دهند که پیام‌رسان‌ها به چه صورت کار می‌کنند و امنیت پیام‌ها در این برنامه‌ها چگونه است. برای مشاهده این مناظره در استوری اینستاگرام آرش بابایی به این لینک مراجعه کنید.

لطفا نظراتتان را در این‌باره با ما در میان بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با حوزه بلاکچین می‌توانید مقالات زیر را مطالعه کنید:

فناوری بلاکچین چیست؟

بیت کوین چیست؟

کریپتو پدیا ۱: تاریخچه پول و پیدایش بیت‌کوین

به کانال تلگرام ما بپیوندید

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
54 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا