اخبار بلاکچیناخبار عمومیاطلاعیه صرافی

از طریق تلگرام پاسپورت بگیرید!

طبق یک بیانیه رسمی منتشر شده در تاریخ ۲۶ ژوئن، تلگرام به عنوان یک پیام رسان کدگذاری شده در تکنولوژی بلاک چین، یک ابزار احراز هویت را به امکانات این شبکه ی ارتباطی اضافه کرده است.

این ابزار اطلاعات شخصی کاربران را رمزگذاری می‌کند و این امکان را به آنها می‌دهد تا در یک بستر ایمن اطلاعات شخصی خود را با شخص ثالث به اشتراک بگذارند. این ابزار نقش مهمی در امنیت مبادلات مالی کاربران نیز ایفا می‌کند. با توجه به این بیانیه، اطلاعات شخصی کاربران در حال حاضر در فضای ابری تلگرام ذخیره می‌شوند، اما در آینده، تمام اطلاعات Passport Telegram به یک فضای ابری غیر متمرکز منتقل خواهد شد.

این ابزار جدید در حال حاضر با اپراتور پرداخت دیجیتال ePayments ادغام می‌شود، که تلگرام در بیانیه خود از آن به عنوان “اولین سیستم پرداخت الکترونیک برای پشتیبانی از ثبت و تایید تراکنش ها”  یاد کرد. ePayments این اتفاق را در کانال تلگرام خود تأیید کرد و اشاره کرد که تنها با چند کلیک می توان تایید را انجام داد.

در ماه مارس، تلگرام از طریق فروش پلتفرم ارز دیجیتالی TON در دو دوره ۸۵۰ میلیون دلارجذب سرمایه داشته است که سرمایه‌ی کلی این شرکت را به مبلغ ۱.۷ میلیارد دلار افزایش داد. در اواخر ماه می، با توجه به این واقعیت که این شرکت از طریق دو دورۀ خصوصی ICO، پول کافی برای ایجاد یک ICO عمومی راه اندازی کرده است، به نظر می‌رسد که برنامه های راه اندازی یک ICO عمومی را متوقف کند.

ePayments در سال ۲۰۱۱ آغاز به کار کرده است و از آن زمان تا کنون خدمات پرداخت را به بیش از ۵۰۰،۰۰۰ مشتری آزاد و ۱۰۰۰ شرکت در سراسر جهان ارائه می‌دهد. این خدمات پرداخت دیجیتالی از معاملات و تراکنش ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC)، بیت کوین کش (BCH) و ارزهای دیگر پشتیبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا