اخبار بلاکچیناخبار عمومی

چه کنفراس های مهمی در زمینه بلاکچین و کریپتو در ماه اکتبر برگزار خواهد شد؟

کنفرانس ها و رویدادهای مختلف مکان های مناسبی هستند تا اشخاص بیشتر در مورد ارز دیجیتال، بلاک چین و حوزه کریپتو اطلاعات به دست بیاورند و با آن آشنا شوند. علاوه بر این موضوع، این رویدادها معمولا به دلیل حضور افراد مطرح این حوزه و اخبار جدید راجع به تکنولوژی ها، روی قیمت ها و بازار نیز تاثیر گذار است. اگر شما هم جز افراد مشتاق در این حوزه هستید، رویداد ها و نشست ها در حوزه ارزهای دیجیتالی در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ موارد زیر می باشند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

کنفرانس SWELL

  • زمان:۱-۲ اکتبر
  • مکان: سانفرانسیسکو، کالیفورنیا

رویداد Swell به میزبانی ریپل برگزار می‌شود که طی آن متخصصان پیشرو در حوزه سیاست، پرداخت ها و فناوری را به بحث در خصوص مسائل پرداخت های جهانی می‌پردازند.
سخنرانان این رویداد عبارتند از: بیل کلینتون رییس جمهور سابق ایالات متحده، جین اسپرلینگ رییس شورای اقتصادی ملی و مشاور اقتصادی رییس جمهور کلینتون و اوباما، برد گارلینگهوس مدیر عامل ریپل و اد متزگر رییس بخش نوآوری بانک سانتاندر.

سومین کنفرانس مالی بلاک چین

  • زمان: ۲-۴ اکتبر
  • مکان: دوبلین، ایرلند

در این کنفرانس بالغ بر ۳۵۰ متخصص عرصه ی بلاک چین حضور خواهند داشت و بر روی تاثیرات این تکنولوژی بر حوزه مالی، تغییرات اساسی که بلاک چین در این صنعت ایجاد کرده است گفتگو خواهد شد.

شرکت کنندگان این کنفرانس عبارتند از: ماریانا گومز دلا ویلا مدیر برنامه ریزی جهانی بلاک چین از شرکت ING، جرمی ویلسون نایب رییس هیئت مدیره بارکلی، بری چیلد رییس دفترکل توزیع شده و فناوری کریپتوی شرکت HSBC و لورن ماروکینی رییس بخش نوآوری و کیفیت سوسیت جنرال.

Hackit ۴.۰

  • زمان: ۸-۱۱ اکتبر
  • مکان:کیئف، اوکراین

انجمنی سالانه که به امنیت سایبری و نحوه به کارگیری بلاک چین در امنیت اطلاعات می‌پردازد. توسعه دهندگان حرفه ای فناوری و متخصصان پیشرو در حوزه امنیت در این انجمن شرکت خواهند کرد تا در خصوص ایده های جدید، راهکارها و مسائل دیگر گفتگو کنند. انتظار می‌رود این رویداد ۱۲۰۰ شرکت کننده داشته باشد.
سخنرانان این انجمن عبدول عزیز حریری از برنامه ترندمایکرو زیرو دی و سیف الله کیلیس از سوردسک خواهند بود.

 HoshoCon کنفرانس امنیتی بلاک چین

  • زمان:۹-۱۱ اکتبر
  • مکان: لاس وگاس، آمریکا

کنفرانس هوشوکان اولین کنفرانس در نوع خود خواهد بود و طیف وسیعی از موضوعات را پوشش خواهد داد و به مسائل امنیت بلاک‌ چین خواهد پرداخت. این کنفرانس افراد مهم و پیشروی امنیت سایبری را به مدت ۳ روز دور هم جمع می‌کند تا در خصوص جدیدترین فناوری های طراحی شده برای جلوگیری از هک شدن و صدمات ناشی از نفوذهای غیرقانونی به جامعه بلاک‌ چین بحث و تبادل نظر کنند.
این کنفرانس هم چنین استارت‌آپ ها و شرکت های جدید، متخصصان، فناوری ها، وکلا و توسعه دهندگان حوزه امنیت را معرفی خواهد کرد که در حال توسعه نسل بعدی فناوری و برنامه های امنیت بلاک چین می‌باشند.
علاوه بر حضور سخنرانان مهم و متخصصان مشهور، هوشوکان از ۱۰۰۰ مهمان، برنامه های مرتبط و کارگاه ها استقبال خواهد کرد.

کنفرانس بلاک چین و بیت کوین

  • زمان:۱۰ اکتبر
  • مکان: مینسک، بلاروس

در این کنفرانس با حضور علاقه مندان به تجارت ارزهای دیجیتال، شرکت های استارتاپ و کارآفرینان این حوزه در مورد رابطه ارزهای دیجیتال و بلاک چین گفتگو خواهد شد.

سخنرانان: اونجی رومانکو اقتصاددان کریپتو، الکساندر بوندار.

کنفرانس EWPN آمستردام ۲۰۱۸

  • زمان: ۱۵-۱۶ اکتبر
  • مکان: آمستردام، هلند

این کنفرانس شامل پنل ها و برنامه های جذاب، کارگاه ها و جلسات عمومی با حضور بانوان پیشرو در این صنعت خواهد بود.
هدف از برگزاری این کنفرانس فراهم آوردن محیطی موثر و مثبت است که زنان بتوانند در کنار یکدیگر در خصوص حضور بانوان در فناوری های مالی، بانوان موسس و کاهش شکاف جنسیتی گفتگو کرده و بانوان را ترغیب به حضور پررنگ تر در این صنعت کنند.

راه حل های جهان بلاک چین

  • زمان:۱۶-۱۸ اکتبر
  • مکان: بارسلونا، اسپانیا
    بلاک چین تاثیر بسزایی در بخش های عمومی و خصوصی خواهد گذاشت و در حال شکل دهی دنیای دیجیتال می‌باشد.
    این کنفرانس راهکارها و کاربردهای واقعی بلاک چین با تاکید بر بخش های مختلف را به بحث خواهد گذاشت. این بخش ها عبارتند از: حمل و نقل و لوجستیک، زنجیره تامین و تولید، سلامت و‌ درمان، انرژی، املاک و مستقلات، سرگرمی و دولت. این رویداد یکی از بزرگترین رویدادهای این عرصه می‌باشد و حدود ۱۸۰۰۰ شرکت کننده خواهد داشت.

سخنرانان: ایوان کونولی از کانسنسوس و جان ملتونیز از Bitcoin Foundation.

اجلاس سرمایه گذاران در کریپتو

  • زمان:۲۲-۲۴ اکتبر
  • مکان: لس آنجلس

این اجلاس به ارائه روش های سرمایه گذاری پایدار و با ثبات در فناوری های بلاک‌ چین خواهد پرداخت. این رویداد، معروفترین نوآوران و پیشروهای این صنعت از سراسر دنیای بلاک چین و کریپتو را دور هم جمع خواهد کرد.
این کنفرانس برای مشتاقان رو به افول کریپتو ضروری است. این اجلاس بر روی دو سن اجرا خواهد شد و میزبان گفتگو و بحث های سخنرانان و پیشروهای این عرصه خواهد بود.

سخنرانان:استیو ووزیناک بنیان گذار اپل، تیم دراپر بنیان گذار دانشگاه دراپر، دن مورهد مدیرعامل پانتراکپیتال خواهند بود.

منبع
coindoo

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا