اخبار آلتکویناخبار بلاکچین

لحظه شماری برای استقلال ترون (Tron)؛ ۵۰ میلیون دلار توکن TRX می‌سوزد!

استقلال خبرساز ترون، کمتر از ۲۴ ساعت رخ خواهد داد. موسس ترون بیان کرد به عنوان یادبود این رویداد، توکن های TRX به ارزش ۵۰ میلیون دلار سوزانده می‌شوند. به گفته وی، تعداد این توکن ها یک میلیارد می‌باشد و بیشترین ارزی است که در چنین جشن هایی از بین خواهد رفت.

پس از این اقدام، تعداد کوین های TRX به ۹۹ میلیارد خواهد رسید. شرکت ترون در حال حاضر ۳۳,۲۵۱,۸۰۷,۵۲۴ توکن TRX دارد و این مقدار تا سال ۲۰۲۰ قابل دسترسی نخواهد بود.

شبکه اصلی ترون ۴ مرحله دارد. با توجه به گزارشات سایت CoinMarketCap، ترون نهمین ارز دیجیتالی دنیا از نظر حجم بازار است که شبکه آزمایشی خود را در ماه مارس راه اندازی کرد. فاز آماده سازی در حال انجام است و شامل انتخاب نماینده جنسیس (Genesis Representatives) از میان نماینده های ارشد (Super Representatives) از پیش منتخب می‌باشد.

تضمین موفقیت برای ترون

شبکه اصلی ترون (Tron) متکی به ۲۷ نماینده جنسیس خواهد بود و اقداماتی صورت می‌گیرد تا افراد مطمئن شوند شبکه اصلی بدون مانع یا ایرادی راه اندازی شده است.

پس از فعال سازی و انتشار شبکه اصلی ترون، انتخابات برای نمایندگان ارشد (Super Representatives) انجام خواهد شد. جالب توجه است که نمایندگان جنسیس نمی‌توانند به عنوان نمایندگان ارشد در انتخابات شرکت کنند. پس از اینکه امور و کنترل شبکه ترون به ۲۷ نفر نماینده ارشد واگذار شد، مرحله بعدی فاز مشروط و قانونی خواهد بود. در این فاز کل مجموعه بر سیستم نظارت خواهند داشت. در این مرحله است که ترون رسما از بلاک چین ERC۲۰ خارج می‌شود.

ترون که در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ اکسچنج دنیا ثبت شده است، این تصمیم را به عهده هر اکسچنج گذاشته که چه زمانی توکن ها را از بلاک چین ERC۲۰ به شبکه اصلی ترون انتقال دهد. نرخ انتقال از اکسچنج، ۱ به ۱ می‌باشد.

جنگ‌های بلاک چینی

برخلاف پلت فرم اتریوم که از زبان برنامه نویسی Solidity خود استفاده می‌کند، شبکه اصلی ترون با زبان جاوا نوشته شده است. پس از راه اندازی شبکه آزمایشی ترون در ماه مارس، جاستین سان مدعی شد که ترون به چند دلیل بهتر از اتریوم است. به گفته وی ترون تعداد تراکنش های بالاتری در هر ثانیه دارد و همچنین سود بیشتری پرداخت می‌کند.

تیم ترون که در ابتدا جایزه‌ی ۱۰۰ هزار دلاری برای ارائه برنامه ای عیب یاب در نظر گرفته بود، اوایل این ماه جایزه آن را به ۱۰ میلیون دلار افزایش داد. به گفته سان، این کار برای  اعتمادسازی به امنیت شبکه انجام شده است و نشانه ای از مصمم بودن سازمان ترون برای برقراری امنیت در شبکه می‌باشد.

منبع
CCN

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا