اخبار آلتکویناخبار اتریوماخبار بلاکچیناخبار عمومی

ترون باز هم از اتریوم پیشی گرفت؛ ثبت رکورد در حجم تراکنشهای Tronbet!

جاستین سان، موسس و مدیر اجرایی ترون (Tron) در روز ۱۷ نوامبر اعلام کرد که این شرکت از اتریوم به لحاظ حجم اپلیکیشن های غیرمتمرکز پیشی گرفته است.

گزارش ها نشان می دهد، IDEX که موفق ترین اپلیکیشن غیرمتمرکز در شبکه اتریوم است، حجم تراکنش های آن در ۲۴ ساعت ۲,۴۳۰ اتر است. از سوی دیگر حجم تراکنش های اپلیکیشن غیرمتمرکز شبکه ترون با نام Tronbet،بیش از ۴۲۲ میلیون TRX است. کاربران آن هیجان و خوشحالی خود را از این مساله در قالب توییت ابراز کردند:

نانکریپتو (NanCrypto) یکی از کاربران در توییتر اذعان داشت:

من بارها و بارها گفته ام که TRX به اوج می رسد و اتریوم را چون گرد و غباری پشت سر خواهد گذاشت. این اتفاق نشان می دهد که من همیشه درست می گفتم و حق با من بود.

موفقیت اپلیکیشن های غیرمتمرکز در پی پذیرش و اجرای DAPPHOUSE به عنوان یک نماینده بزرگ برای ترون اتفاق افتاده است. جاستین سان اعلام کرد که DAPPHOUSE متعهد به تحقیق و توسعه اپلیکیشن های غیرمتمرکز و همچنین ارائه راه حل های خوب و یافتن پلتفرم مناسب برای اجرایی کردن اپلیکیشن های غیرمتمرکز است.

جاستین سان در ماه سپتامبر از طراحان و کاربران خواسته بود که توزیع و گسترش تصاویر را بر روی بلاک چین اتریوم متوقف کنند و به جای آن به بلاک چین آنها نقل مکان کنند. او اذعان کرد :

لطفا توزیع و اجرای اپلیکیشن های غیرمتمرکز را بر روی بلاک چین اتریوم متوقف کنید و بلافاصله به شبکه ترون انتقال یابید! ما ۱۰۰ برابر سریعتر از اتر هستیم و بلاک چین ما به طور کامل با اتریوم سازگار است. ما ۱۰۰٪ تجربه بهتری را برای شما کاربران تضمین می کنیم.

ترون همچنین اخیرا خبر داد که تعداد کل حساب های شبکه اصلی ترون از ۶۰۰ هزار هم فراتر رفت.

به نظر شما آیا بلاک چین ترون می تواند بهتر از اتریوم ظاهر شود؟

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا