اخبار آلتکوین

آیا ترون به ۱۰ ارز بالای جدول می پیوندد؟

ترون یا همان TRX در چشم انداز میان مدت خود روند صعودی دارد. فشار روند صعودی در روز گذشته باعث شکسته شدن قیمت عرضه ۰.۰۱۴ دلاری این کوین شد و قیمت عرضه جفت TRX/USD را به ۰.۰۱۵۵ دلار رساند. این روند افزایش قیمت تا ۰.۰۱۶ دلار ادامه داشت تا سرانجام در این نقطه و در نمودار کندل متوقف شد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

روند صعودی ترون

روند صعودی روز گذشته پاسخی برای نوسان شتاب زده بود که طی آن قیمت تقاضای جفت ارز TRX/USD به ۰.۰۱۴۴ دلار کاهش یافته بود. علی‌رغم شروع نزولی در قیمت ۰.۰۱۴۹۵ دلار، با بالا رفتن قیمت تا ۰.۰۱۴ دلار نشانه هایی از حضور گاوها به چشم می خورد.

قیمت بالاتر از دو میانگین متحرک نمایی EMA نشانگر فشار صعودی می‌باشد. نوسان تصادفی در محدوده خرید بیش از حد، ۸۰ درصد می‌باشد. این میزان، روند افزایش قیمت را بیان می‌کند در حالی که روند گاوها در میان مدت افزایش می‌یابد.

پامپ ترون

این ارز دیجیتال در چشم انداز کوتاه مدت خود در روند صعودی قرار دارد. روند صعودی قیمت عرضه را تا ۰.۰۱۶ دلار افزایش می‌دهد. عقب نشینی خرس ها قیمت تقاضای جفت ارز TRX/USD را به ۰.۰۱۴ دلار رساند.

قیمت بالاتر از ترکیب دو میانگین متحرک نمایی EMA و در سطح ۲۳.۶ fib و محدوده روند ممتد می‌باشد. تا زمانی که قیمت در سطح ۲۳.۶ و ۳۸.۲ باشد، فشار روند صعودی باقی می‌ماند.

در حال حاضر طبق آمار سایت کوین مارکت کپ، ترون رشد 17.56 درصدی دارد و قیمت آن 0.015687 دلار می باشد و ارزش بازار آن 1,031 میلیارد دلار است.

به نظر شما آیا روند صعودی برای ترون ادامه خواهد داشت؟

منبع
cryptoglobe

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا