اخبار آلتکویناخبار عمومیاطلاعیه صرافی

اهدا کردن ۳ میلیون دلار توسط بنیان گذار ترون (TRON) به صرافی بایننس!

تیم ترون (TRON) در این مدت که بازار روند کاهشی و راکدی را پیش گرفته بود، سعی داشته تا با حمایت و پشتیبانی از شخصیت های برجسته این بازار با این وضعیت مقابله کند.

 در تاریخ ۲۳ اکتبر، مدیر عامل شرکت بایننس (Binance) چانگ پنگ ژائو ملقب به CZ، در توییتر خود اعلام کرد که جاستین سان، بنیانگذار ترون، ۳ میلیون دلار به بنیاد خیریه بلاک چین بایننس (BCF ) اهدا کرده است.

بنیاد BCF با برنامه سازمان ملل متحد (UNDP) هم سو شده تا از تکنولوژی بلاک چین برای ایجاد راه حل هایی در راستای اثربخشی های مثبت بر جامعه استفاده کند. این تصمیم همچنین ستایش هاولیانگ خو به عنوان معاون دبیر کل سازمان ملل را به همراه داشت. هاولیانگ خو اظهار داشت که صنعت تکنولوژی مالی به طور گسترده ای در حال حاضر و آینده در جهت رفع نیاز مردم کمک رسانی خواهد کرد. پست اخیر CZ در واکنش به حرکت جاستین سان، روحیه شرکت Tronics و همچنین جامعه ارزهای دیجیتالی را را به طور کلی تقویت کرده است.

دوجی فیلیپ یکی از کاربران توئیتر اذعان داشت که:

جاستین سان، شما راه زیبایی برای آینده کریپتو و بلاک چین گشوده اید. دوستت داریم و این مسیر را گسترش می دهیم!

جامعه ترون جدای از این اتفاق دلایل دیگری نیز برای خوشحالی داشت. زیرا در هفته گذشته حجم تراکنش های ترون در یک روز  ۴۹ برابر حجم تراکنشهای اتریوم، شبکه ای که همیشه جاستین سان تلاش داشته تا از آن پیشی بگیرد، بود.

جاستین سان، در ۱۷ اکتبر اعلام کرد که حسابهای شبکه اصلی ترون از مرز ۵۰۰۰۰۰ با میانگین رشد نرخ ۱۰۰۰۰۰ گذشت.

در این راستا سان در قالب توئیتی بیان کرد:

در تاریخ ۱۷ اکتبر، ساعت ۱۹:۰۰  به وقت سنگاپور حسابهای شبکه اصلی ترون از ۵۰۰۰۰۰ گذشت، سرعت رشد ۱۰۰۰۰۰ در ماه است. تمام این اتفاق ها تنها در طی چهار ماهی که از آغاز راه اندازی شبکه اصلی ترون می گذرد، رخ داد.

بزرگترین دلیل افزایش حجم تراکنش های شبکه ترون، پلتفرم بازی TRONbet بود که حدود یک هفته پیش عرضه شد و باعث هجوم کاربران به شبکه این ارز دیجیتال شد.

نظر شما راجع به ترون چیست؟ آیا این تیم به آرزوی خود مبنی بر پیشی گرفتن از اتریوم خواهند رسید؟

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا