اخبار آلتکویناخبار اتریوماخبار بلاکچیناخبار عمومی

موسس ترون: با آخرین آپدیتمان ۲۰۰ برابر سریعتر از اتریوم و ارزان تر از EOS می‌شویم!

پس از آنکه جاستین سان مدیرعامل دارایی دیجیتال ترون (TRX) مدعی شد که با به روزرسانی جدید، TRX شبکه اتریوم را از نظر سرعت و EOS را از نظر هزینه شکست می‌دهد باعث شد این ارز دیجیتال نسبت به روز گذشته شاهد رشد ۸ درصدی باشد.

ادیسه ۳.۱ (Odyssey ۳.۱) نام جدیدترین نسخه ترون

سان در توییتر تایید کرد، ادیسه ۳.۱ که جدیدترین نسخه ترون است روز ۸ اکتبر راه اندازی و فعال شد. قابل توجه است که این به روزرسانی شامل عرضه ماشین مجازی نیز می‌باشد.

این ماشین مجازی به توسعه دهندگان امکان خواهد داد تا قبل از انتقال قراردادهای هوشمند به شبکه اصلی ترون، آن ها را آزمایش کنند. این ارز دیجیتال شاهد روند نزولی بوده است که طی سال ۲۰۱۸ بر بازار کریپتو سایه انداخته است، اما این موضوع سان و تیم او را از ادامه سخت کوشی برای دستیابی به برنامه ها و توسعه های خود متوقف نکرده است.

ترون

در سال ۲۰۱۹ کنفرانس دو روزه ترون برپا خواهد شد

جاستین سان در سال ۲۰۱۸ اشاره هایی به احتمال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان کرده بود. این کنفرانس پس از مستقل و جدا شدن پروژه های توسعه دهندگان از پلتفرم اتریوم برگزار خواهد شد.

تیم آنها به قول خود عمل کرد و وبسایت جدیدی برای کنفرانس توسعه دهندگان راه اندازی کرد. این کنفرانس در ۱۷ و ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد. این کنفرانس دو روزه شامل محتواهای بسیار مفیدی از دیدگاه های پیشروهای این صنعت و اعضای کلیدی جامعه خواهد بود که شما را با اکوسیستم ترون (TRON) آشنا می‌کند.

هم چنین در گزارش اخیر بورس نزدک (NASDAQ) از ترون به عنوان یک دستاورد بزرگ برای سان و شرکت وی یاد شد.

آیا این ارز دیجیتال ویژگی های بهتر و کاربر پسندتری را ارائه خواهد کرد؟ نظر شما چیست؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

منبع
oracletimes

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا