اخبار آلتکویناخبار عمومی

کمک های مالی به رقیب دونالد ترامپ از طریق ارز دیجیتال!

در سال ۲۰۲۰ بار دیگر انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده انجام خواهد شد. همانطور که می‌دانید دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی این کشور می‌تواند برای بار دوم این مقام را تصاحب کرده و به بالاترین مقام حزب جمهوری خواهان برسد.

سیاست های ایالات متحده بسیار پیچیده شده است و احتمال دارد که یکی از دو حزب دموکرات و جمهوری خواه و یا افراد مستقل از این دو حزب وارد رقابت شوند. در آخرین خبرها آمده است که نامزد انتخاباتی جدیدی از حزب دموکرات جهت دریافت کمک هزینه های کمپین تبلیغاتی خود، پرداخت های ارزهای دیجیتالی را پذیرفته است.

طبق گزارشات اندرو یانگ، موسس شرکت Venture for America، قصد دارد به عنوان یکی از اعضای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ شرکت کند. در این گزارش آمده است:

یانگ ۴۳ ساله موسسه کارآفرینی Venture for America (سرمایه گذاری برای آمریکا) را در نیویورک تاسیس کرده است. وی کتابی به اسم جنگ مردم معمولی را نوشته است که در خصوص درآمد عمومی ماهیانه ۱۰۰۰ دلاری برای تمام شهروندان آمریکایی بین ۱۸ الی ۶۴ سال می‌باشد. وی هم چنین مخالف هوش مصنوعی و فناوری اتوماسیون می‌باشد. یانگ به نوع جدیدی از اقتصاد سرمایه ای به اسم سرمایه داری انسانی علاقه دارد که رفاه انسان ها را به حداکثر خواهد رساند.

اقدامات جذب سرمایه برای حمایت از کمپین ها، پشتیبان های مالی دموکرات را تشویق به ارائه کمک های مالی می‌کند. به عنوان بخشی از این اقدامات جذب سرمایه هایی مانند بیت کوین، اتریوم و هرگونه توکن مبتنی بر پروتکل ERC۲۰ پذیرفته می‌شود. این اقدام پیشرفت جالبی می‌باشد و نه تنها نام و آوازه یانگ را وارد حوزه ارز دیجیتال کرده بلکه به افرادی که تمایلات سیاسی دارند اجازه می‌دهد از طریق یک سیستم ناشناس وارد این عرصه شوند، این افراد به نوبه خود به یانگ کمک می‌کنند تا کمپین خود را تقویت کند و آرا مورد نیاز برای رقابت با دفتر ترامپ را دریافت کند.

جدا از یانگ و کمپین تبلیغاتی او، این امر آغاز ورود دموکراسی نوین در ارز دیجیتال و سیاست می‌باشد. بسیار جالب است که شاهد تقابلی باشیم که یک سمت آن پلتفرمی است که هدف از طراحی آن فاصله داشتن از اقدامات دولتی است و سمت دیگر آن سیستم کمک مالی برای جذب سرمایه کمپین انتخاباتی دولت جدید است. این شرایط در عین اینکه بسیار طعنه آمیز است، اما در حقیقت ماهیت واقعی ارز دیجیتال را نشان می‌دهد. با در نظر گرفتن اینکه بسیاری از مردم که دارای ارز دیجیتال می باشند و برای شکست ترامپ می‌خواهند به یانگ کمک کنند، این رویداد می تواند منجر به خرج کردن میزان ارز دیجیتال بیشتری در ایالات متحده شود.

نظر شما چیست؟ آیا این رویداد باعث افزایش قیمت ها خواهد شد؟

منبع
cryptodaily

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا