اخبار عمومی

واکنش منفی شرکت بزرگ وسترن یونیون (Western Union) به ارزهای دیجیتال

شرکت وسترن یونیون از تراکنش های ارزهای رمزنگاری شده در آینده‌ای نزدیک پشتیبانی نخواهد کرد.

مارکت واچ در ۱۳ ژوئن گزارش داد که Hikmet Ersek – مدیر عامل شرکت وسترن یونیون – گفت:

سرویس انتقال پول جهانی هرگز به این زودی راه حل انتقال ارزهای رمزنگاری شده را به سرویس های خود اضافه نخواهد کرد.

طی سخنرانی در باشگاه اقتصادی نیویورک، رئیس بزرگترین شرکت انتقال پول در جهان، توضیح داد که مشتریان بیشتر از اینکه از ارزهای دیجیتالی استفاده کنند از ارزهای فیات استفاده می‌کنند و دلیل آن را سختی استفاده از ارزهای رمزنگاری شده می‌داند. او همچنین گفت:

مصرف کنندگان هستند که به ما می‌گویند چه می‌خواهند. مردم هزینه های بیمارستان خود را از طریق ارزهای رمزنگاری شده پرداخت نمی‌کنند.

Ersek همچنین موضع کلی بانک‌های مرکزی نسبت به ارزهای رمزنگاری شده را به عنوان دلیلی برای عدم گسترش خدمات ارزهای رمزنگاری شده می‌داند. با توجه به گفته Ersek، بانک های مرکزی نمی‌خواهند کنترل پول محلی خود را جایگزین ارزهای دیجیتالی یا غیرمتمرکز کنند. وی گفت که کشورها بر پایه پرچم، قانون اساسی، مرزها و ارزها ساخته می‌شوند و افزود که هیچ بانک مرکزی نمی‌خواهد کنترلی که در حال حاضر بر روی ارزها دارد را کنار بگذارد.

در دسامبر سال گذشته، وسترن یونیون، با توجه به مقررات داخلی شرکت، اقداماتی علیه معاملاتی که شامل ارزهای دیجیتالی بود را آغاز کرد. در داخل پستی توسط یک کاربر در ردیت، این شرکت گزارش داد که به اکسچنج ارز رمزنگاری شده کراکن گفته است معاملات مربوط به ارزهای رمزنگاری شده را پردازش نمی‌کند، زیرا این امر علیه قوانین داخلی است.

در ماه فوریه، وسترن یونیون تأیید کرد که در حال آزمایش استفاده از سیستم توزیع مبتنی بر بلاک چین ریپل، برای انجام معاملات می‌باشد. Ersek گفت:

ما به دنبال حل و فصل پردازش ها و بهینه سازی سرمایه ها با استفاده از قابلیت های بلاک چین هستیم در صورتی که با مقررات نیز مغایر نباشد.

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا