اخبار اتریوماخبار عمومیاطلاعیه صرافی

چرا شرکت‌های بزرگی چون Coinbase به شبکه اتریوم علاقه دارند؟

شرکتها و اپراتورهای گوناگون چند میلیارد دلاری نگاه مثبت تری به اتریوم نسبت به بیت کوین دارند. تا امروز اتریوم پرکاربردترین ارز دیجیتالی در بازار جهانی است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

در طول سال گذشته، شرکت Circle به عنوان یک پلتفرم داد و ستدهای دیجیتالی به ارزش ۳ میلیارد دلار و شرکت کوین بیس (Coinbase) با ارزش ۸ میلیارد دلار به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای حوزه تراکنش های دیجیتالی در جهان و علاقمند به سرمایه گذاری در راستای پیشرفت و گسترش شبکه اتریوم شناخته می شوند. این گرایش به دلیل اکوسیستم پر جنب و جوش اتریوم و صدها هزار توسعه دهنده در حال طراحی اپلیکیشن های غیر متمرکز (dAPP) برای گسترش و افزایش پذیرش بلاک چین است.

مدیران عامل شرکتهای Circle و  Coinbase عاشق تکنولوژی اتریوم هستند. این هفته طبق گزارش خبرگزاری CNBC، جیمی آلایر بنیان گذار مدیرعامل شرکت Circle اذعان کرد که:

اتریوم می تواند مانند یک کاتالیزور، سرعت رشد قیمت ارزهای دیجیتالی را تسریع ببخشد. اکثریت توسعه دهندگان این فضای دیجیتالی، فعالیت خود را روی بلاک چین اتریوم اختصاص داده اند.

برخی از مفسران باور دارند که اکنون اتریوم بالغ بر ۳۰۰ هزار کاربر فعال و توسعه دهنده بر روی شبکه خود دارد و از ماه می تا کنون ماهی ۵۰ هزار نفر به تعداد کاربران این شبکه افزوده می شود.

در ماه جولای سال گذشته، بنیان گذار و مدیر عامل شرکت Aragon که یک پروتکل دولتی غیر متمرکز براساس اتریوم پیاده سازی کرده است، بیان کرد:

ما شاهد ازدحام و علاقه گسترده ای میان توسعه دهنده ها و کاربران ارزهای دیجیتالی برای یادگیری زبان کد نویسی برای پول هستیم.

او همچنین اعلام کرد که:

من یک کاربر فعال شبکه اتریم ندیده ام که هنوز میلیونر نشده باشد.

آلایر به عنوان یکی از شاهدان اصلی تکامل شرکت Circle از یک کارگروه رمزنگاری ارزهای دیجیتالی به یکی از بزرگترین صرافی های دیجیتالی گفت:

اتریوم نقش اساسی در رشد بلند مدت بلاک چین ها و dAPP ها دارد.

او همچنین اذعان دارد که:

اتریوم یکی از اصلی ترین عوامل در تسریع و گسترش بازار ارزهای دیجیتالی است. زیرا شما می توانید اپلیکیشنهای غیر متمرکز خود را بر روی این پلتفرم راه اندازی کنید. شما می توانید توکن های جدیدی روی اتریوم ارائه دهید. شما می توانید انواع گوناگونی از قراردادها مخصوصا قراردادهای هوشمند را روی شبکه اتریوم انجام دهید.

مدیر عامل شرکت Coinbase برایان آرمسترانگ، از اواخر سال ۲۰۱۷ نگاه بسیار خوش بینانه ای نسبت به آینده اتریوم دارد. او در فضای عمومی اعلام کرد که نسبت به بیت کوین بخشی اعظمی از دارایش را اتر تشکیل می دهد. Coinbase بزرگترین صرافی دیجیتالی برای تبادل ارزهای دیجیتالی در جهان است. تعداد مشتریان  Coinbase در سال گذشته بیش از دو برابر شده است، در حالی که حجم تجارتهای صورت گرفته در سال ۲۰۱۷  به سختی هشت برابر کل سال قبل شده است.

اتریوم یک زیر ساخت اساسی و ضروری است. بسیاری از شرکتها و سرمایه گذاران چند میلیاردی در زمینه ارزهای دیجیتالی، رشد چشم گیری در حوزه فعالیت ها و ارزش اتریوم را در چند سال آینده پیش بینی می کنند. با راه اندازی نهایی دو آپدیت پلاسما و شاردینگ قطعا این پیش بینی‌ها به واقعیت نزدیک خواهد شد.

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا