اخبار بیت کوین

بلیت های جام جهانی ۲۰۱۸ را با بیت کوین هایتان بخرید!

رسانه‌های مرتبط با دنیای کریپتوکارنسی در روسیه یک سوال پر معنی پرسیدند، چرا بلیت های جام جهانی را نمی‌توان با ارزهای رمزنگاری‌شده خریداری کرد. خرید بلیت بازی‌ها از طریق کارت اعتباری و نقل و انتقالات بانکی در حال حاضر امکان پذیر است، اما آیا اینها تنها گزینه‌ها برای طرفدارانی هستند که می‌خواهند به استادیوم بروند؟ آیا غیر ممکن است که بلیط‌ها را بتوان با بیت‌کوین خریداری کرد؟

با وجود رشد محبوبیت ارزهای رمز‌نگاری‌شده و فوتبال در روسیه و سراسر جهان، گفته شده‌است که خرید بلیت با بیت‌کوین همچنان غیر ممکن است. در کم‌تر از دو ماه قبل از آغاز جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸، طرفداران فوتبال/کریپتو می‌خواهند بدانند که آیا می‌توانند کوین‌های دیجیتالی خود را در فدراسیون کشور میزبان، روسیه خرج کنند.

جام جهانی

حدود ۱.۷ میلیون بلیط تا کنون فروخته شده‌است، کمیته سازماندهی دو هفته پیش، پس از اتمام مرحله دوم فروش بلیتها، اعلام کرد بلیتها دوباره در ۱۸ آوریل، زمانی که آخرین مرحله فروش آنلاین قرار است آغاز شود، در دسترس خواهد بود. از اول ماه می، بلیتهای باقیمانده نیز در مراکز طراحی شده توسط فیفا در دسترس خواهند بود.

طرفداران فوتبال از سراسر دنیا برای بیست و یکمین دوره جام جهانی فیفا که از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ جولای برگزار خواهد شد از روسیه دیدار خواهند کرد. اگر بخواهند در هر یک از ۱۲ استادیوم که میزبان مسابقات هستند، از بازی لذت ببرند، نیاز به خرید بلیط دارند. به طور رسمی بلیت ها را می توان به صورت آنلاین با ویزا کارت، شریک رسمی جام جهانی، یا با کارت‌های پرداخت دیگر و از طریق انتقال بانکی خریداری کرد.

شهروندان غیر روسی فرم درخواست بلیط را از FIFA.com دانلود و آن را پر می‌کنند. تماشاگران دیگر نیز به یک کارت اعتباری ویژه (Fan ID) برای دسترسی به استادیوم‌های بازی نیاز دارند. طبق گفته برگزارکنندگان، این کارت راحتی و امنیت در مکان‌های فوتبال و حمل و نقل عمومی رایگان در شهرهای روسیه را تضمین می‌کند.

شمار فزاینده‌ای از مردم در سراسر جهان اکنون ترجیح می‌دهند از ارزهای رمزنگاری‌شده برای پرداخت‌ها و انتقالات پولی خارج از کشور استفاده کنند. در کشورهایی با نرخ بالای تورم و یا تحت تحریم‌های بین‌المللی، استفاده از بیت‌کوین و یا ارزهای دیجیتال دیگر به عنوان امری عادی تبدیل شده‌است. در بعضی کشورها اما برخورد و کنترل شدید دولت بر معاملات بانکی و نقل و انتقالات بین‌المللی، ممکن است اصلا این ارزها گزینه مناسبی نباشد. روسیه اخیرا از هر دو کمیته سازمان‌دهی و فیفا سوال کرده‌است که چرا ارزهای دیجیتال در بین گزینه‌های پرداخت موجود برای بلیط‌های جام جهانی نیستند. البته، آن‌ها هرگز پاسخی از سازمان دهندگان دریافت نکردند.

 با این حال، یک پاسخ وجود دارد، هواداران فوتبال و مشتاقان بیت‌کوین مطمئن باشید، کوین‌های شما توسط فدراسیون روسیه پذیرفته خواهند شد! خواستن توانستن است. اگر بخواهید همیشه راهی پیدا می‌کنید. بلیط، محل اقامت، هزینه‌های در طول سفر، فرصت‌های زیادی برای خرج کردن کریپتوکارنسی‌ها وجود دارد!

اگر به دنبال جایی برای ماندن هستید، هتل‌های زنجیره‌ای در شهر کالینینگراد یا هتل‌آپارتمان‌های مالینا در قسمت غربی روسیه از پذیرش ارزهای دیجیتال شما خوشحال خواهند شد. به پول نقد روسیه نیاز دارید؟ این هم مشکل بزرگی نیست، یک صرافی مخصوص ارزهای رمزنگاری‌شده در حال حاضر در مسکو باز است. نرخ آن شاید نسبت به چیزی که شما به صورت آنلاین می‌پردازید کمی بالاتر باشد، اما باید این را در نظر بگیرید که این یک صرافی در پایتخت روسیه است. شما دفتر این صرافی را در نزدیکی یکی از ایستگاه‌های اصلی راه‌آهن مسکو با نام  Kursky Vokzal پیدا خواهید کرد.

میخواهید بلیت بازی‌ها را با بیت‌کوین خریداری کنید و به انتخاب فیفا راجع به حامیان و اسپانسرهایش احترام بگذارید؟ Wirex را امتحان کنید. پس از یک وتو کوتاه، کارتهای جدید ویزا وام با حسابهای چندگانه در پوند، یورو، دلار و البته بیت‌کوین، دوباره در اروپا موجود است. به گزارش خبرگزاري رويترز، Wirex در حال حاضر به مشتريان در كشورهاي انتخاب شده مانند انگلستان سرویس می‌دهد. از این نوع کارت‌های مجازی در کشورهای دیگر، به عنوان مثال سوئد، در دسترس هستند.

و اگر رقابت را ترجیح می‌دهید، وب سایت Epayments را چک کنید. آن‌ها یک مسترکارت ارائه می‌کنند که شما می‌توانید آن را با بیت‌کوین، بیت‌کوین‌کش، لایت‌کوین و اتریوم پر کنید. همچنین می‌توانید کارت خود را با ارزهای فیات مانند دلار، یورو، و حتی روبل از طریق یانداکس و حساب‌های Qiwi شارژ کنید.

به این ترتیب می‌بینید که هیچ چیز نشدنی نیست، برای طرفداران کریپتو/فوتبال همه چیز محیاست تا بتوانند از جام جهانی و ارزهای دیجیتال خود لذت ببرند.

منبع
news.bitcoin

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا