اطلاعیه صرافی

ستاره استلار در بایننس اوج گرفت؛ افزایش حجم معاملات xlm

استلار (XLM) از نظر حجم معاملات جایگاه ریپل (XRP) را در رده بندی دارایی های دیجیتال صرافی بایننس گرفته است و در حال حاضر چهارمین دارایی دیجیتال با بیشترین حجم معاملات در این صرافی می باشد. هفته گذشته XLM به دلیل پیشی گرفتن از EOS  و رسیدن به رده پنجم در صدر اخبار قرار داشت.

استلار XLM

 

XLM در این رده بندی پس از بیت کوین، بیتکوین کش و اتریوم در جایگاه چهارم قرار دارد. با این حال، حجم معاملات فعلی XLM در صرافی بایننس برای مبادله جفت ارز XLM/BTC حدود ۲۷.۲۱ میلیون دلار است، در حالی که حجم معاملات XRP برای مبادله جفت ارز  XRP/USDT حدود ۱۹.۵۶میلیون دلار است.

علاوه بر این، حجم معادله جفت ارز XLM/USDT حدود ۱۲.۷۶ میلیون دلار است در حالی که جفت ارز XRP/USDT حدود ۱۳.۷۹ میلیون دلار است. در مجموع، حجم معاملات XLM به ۴۰.۳۳ میلیون دلار می رسد، در حالی که  حجم کلی معاملات XRP حدود ۳۳.۰۶ میلیون دلار است.

در حال حاضر جفت ارز BCH/BTC با حجم معاملاتی حدود ۶۲.۲۹ میلیون دلار در رتبه نخست قرار دارد و جفت ارز BCH/USDT حجم معاملات ۳۸.۹۹ میلیون دلار دارد. حجم معادلات جفت ارز BTC/USDT حدود ۶۲.۱۴ میلیون دلار است که به تعبیری دیگر ۱۱.۴۰درصد از مجموع معاملات انجام شده در بایننس را شامل می شود، این در حالی است که حجم معاملات بیتکوین کش در مجموع ۱۰۱.۱۴ میلیون دلار و شامل ۱۸.۵۹ درصد از کل معاملات است.

حجم معاملات اتریوم (ETH) در مجموع ۴۸.۲۲ میلیون دلار است، که ۸.۸۵ درصد از کل حجم معاملات  را در بر می گیرد. حجم معاملات جفت ارز ETH/BTC  به میزان ۲۰.۰۵۴ میلیون دلار است در حالی که  حجم معامله جفت ارز ETH/USDT حدود ۲۸.۱۶ میلیون دلار است.

استلار لومنز به تازگی جایگاه EOS که به مدت طولانی در این جایگاه قرار داشت را تصاحب و به جایگاه پنجم در فهرست صرافی بایننس رسید. حجم معاملات XLM در یک هفته با ۱۲۵ درصد افزایش روبرو شد و از ۵۴.۰۷ میلیون دلار به ۱۲۱.۸۸ میلیون دلار رسید، در حالی که ارزش بازار EOS به ۴.۸۹ میلیارد دلار کاهش یافته است.

نظر شما در مورد عملکرد استلار چیست؟

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا