اخبار عمومی

سازگار با محیط زیست برانید، MobiCoin دریافت کنید

Cointelegraph auf Deutsch  در 5 مارس گزارش داد که  Daimler AG، بزرگترین تولید کننده خودرو در آلمان (بنز)، کوین MobiCoin مبتنی بر بلاکچین خود را در کنگره جهانی موبایل 2018 در بارسلونا معرفی کرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

 

این پروژه که در فوریه سال 2018 آغاز شد، برای پاداش رانندگانی که سازگار با محیط زیست رانندگی میکنند ،  به عنوان مثال، رانندگی ایمن در سرعتهای پایین ایجاد شده است. این پروژه در سه ماه آینده در مرحله تست خود قرار خواهد گرفت که طی آن 500 راننده که از رانندگی سازگار با محیط زیست پیروی می کنند، با MobiCoins پاداش خواهند گرفت.

 

طبق گفته  Cointelegraph auf Deutsch، داده های وسایل نقلیه به Daimler منتقل می شود و به MobiCoins تبدیل می شود که محل ذخیره آن در یک اپلیکیشن تلفن همراه می باشد. شرکت کنندگان با MobiCoinها میتوانند بلیط VIP برای رویدادهایی مانند مسابقات  DTM،  فینال مرسدس کانو یا هفته مد در برلین دریافت خواهند کرد. با این حال، معلوم نیست که آیا رانندگان قادر خواهند بود MobiCoins را به ارز Fiat یا سایر رمزنگاری تبدیل کنند یا خیر.

 

چند ماه اخیر، چندین غول اتوموبیل آلمانی در کنار تکنولوژی بلاکچین دیده شده اند. در فوریه سال 2018، شرکت بزرگ BMW تولید کننده خودرو آلمانی، مشارکت خود را با  VeChain، پلت فرم ارتقاء زنجیره تامین مبتنی بر بلاکچین، اعلام کرد. همان ماه، Porsche  اعلام کرد که با استفاده از XAIN و فن آوری بلاکچین قصد بهبود سیستم های قفل گذاری و قابلیت های خودروهای اتوماتیک را دارد.

پیش از این، در ژانویه 2018، فولکس واگن با تیم آیوتا همکاری خود را اعلام کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا