اخبار اتریوماخبار بلاکچیناطلاعیه صرافی

اضافه شدن توکن‌های برپایه ERC۲۰ اتریوم در اکسچنج کوین‌بیس

کوین‌بیس، یکی از بزرگترین اکسچنج‌های ارزهای رمزنگاری، اعلام کرده است که قصد دارند از استاندارد ECR۲۰ پشتیبانی کنند و اشاره دارند که توکن‌های روی بلاکچین اتریوم در لیست این اکسچنج قرار خواهد گرفت. کوین‌بیس اعلام کرد:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم و اعلام می‌کنیم که از ماه‌های آینده، توکن‌های تحت استاندارد ERC۲۰ در پلتفرم کوین‌بیس قرار خواهد گرفت. اینکار راه را برای حمایت از دارایی‌های ERC۲۰ در کوین‌بیس هموار می‌کند، گرچه ما در این زمان اعلام نمی‌کنیم از کدام توکن‌ها حمایت خواهیم کرد.

تیم کوین‌بیس اعلام کرده تا شفافیت بیشتر و قطعی شدن تنظیمات مربوط به این اقدام، به طور دقیق اسامی توکن‌های اضافه شده را اعلام نخواهند کرد.

کمیسیون SEC گفته است که بسیاری از ICO ها شامل قوانین اوراق بهادار هستند و بنابراین باید از طریق SEC ثبت نام کنند. علاوه بر این، سازندگان بازار مانند Gdax و یا کارگزارانی مانند Coinbase باید از سوی SEC مجوز دریافت گواهینامه ها را داشته باشند.
کوین‌بیس تا آنجا که ما اطلاع داریم، از همان آغاز کار خود سعی بر رعایت کردن مقررات داشته و سیاست های خود را با قوانین موجود سازگار کرده است. تیم این مجموعه امیدوار است تا قبل از اعلام عمومی اسامی توکن‌ها بتواند ریسک‌های موجود در ارتباط با تنظیمات و مقررات را بررسی و اجرا کند.

BAT

کوین‌بیس برای اضافه کردن توکن به لیست خود، طیف گسترده‌ای از تنظیمات و شرایط اساسی برای آنها در نظر می‌گیرد که اصلی‌ترین آن، فعالیت نسخه آلفا یا بتاي پلت‌فرم در شبکه آزمایشی یا شبکه اصلی است. با این اوصاف، OMG شاید گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در این لیست نباشد ولی BAT به نظر می‌رسد حتما در لیست قرار خواهد گرفت. البته هیچ اشاره ای به این موضوع نشده، بجز اینکه برایان آرمسترانگ، بنیانگذار کوین‌بیس، یک سال پیش گفت که BAT دقیقا همان توکنی است که آنها می خواهند در کوین‌بیس اضافه کنند.

بایننس

رقابت در حال حاضر بسیار شدید است. اکسچنج بایننس هم که مدتی پیش اعلام کرد تبدیل فیات را به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد، از رقیبان این بازار می‌باشد. اما موانع نظارتی همچنان در حال افزایش است و تا زمان به بلوغ رسیدن این بازار شرایط برای همه بازیگران این صحنه پایدار نخواهد بود.

منبع
trustnodes

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا