اخبار بیت کویناخبار عمومی

مدیر اجرایی Nasdaq از همکاری این شرکت با بیتکوین در آینده خبر داد

Nasdaq، دومین و بزرگترین شرکت بورس جهان اعلام کرد قرار است بنیان‌های بیتکوین را در شرکت خود راه اندازی کند و می‌خواهد مزیت‌های متفاوتی از استفاده از ارز های دیجیتال را که Cboe  و CME تا کنون ارائه داده اند، وارد بازار کند.

آدنا فریدمن، مدیر اجرایی Nasdaq، در مکالمه اخیر خود با CNBC، اذعان کرد که شرکت در حال بررسی ایده  کریپتوکارنسی‌ها و اجرای آن در آینده است.

اگر چه او صراحتا اعلام نکرد که اجرای این برنامه تحقق پیدا خواهد کرد یا نه و تاریخی برای شروع برنامه اعلام نکرد، از پاسخ های او اینطور برداشت شد که این پروژه در پشت پرده در حال اجرا است.

شرکت شایعات راجع به راه اندازی بیتکوین را تایید یا تکذیب نکرده است اما اهالی وال استریت پیش بینی می‌کنند، محصول جدیدی از این شرکت در سه ماهه دوم ۲۰۱۸ وارد بازار شود.

” ما در حال بررسی مدیریت ریسک  ایده کریپتوکارنسی ها و بستن قرارداد با یکی از شرکت ها هستیم. میخواهیم اطمینان پیدا کنیم که پروتکل مناسبی انتخاب شود و قرارداد متفاوتی با آنچه تا کنون بوده است داشته باشیم”

اتفاق مشابه که برای Cboe  و  CMEافتاد

دو شرکت بورس Cboe  و CME که از هم صنفان Nasdaq هستند، اواخر سال 2017 اعلام کردند با بیتکوین قرارداد بسته اند و نسخه جدیدی از این کریپتو را وارد بازار خواهند کرد. این همکاری باعث رشد بزرگی در قیمت بیتکوین شد و بازار این ارز را در سال گذشته تحت تاثیر قرار داد.

مدیر اجرایی Nasdaq اعلام کرد، پروژه این شرکت از آنچه برای Cboe  که برای قیمت فقط به بیتکوین و CME که به 4 ارز متکی بوده است، متفاوت خواهد بود و  از 50 ارز استفاده خواهند کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا