اخبار آلتکویناخبار بیت کویناخبار عمومی

بانک U.S. Bank خدمات ارز دیجیتال ارائه می‌دهد

U.S. Bank بانک بزرگ آمریکایی قدم بزرگی در دنیای بیت کوین و خدمات تصدی ارز دیجیتال برداشته است. این بانک علاوه بر سرمایه‌گذاری اخیرش در شرکت زیرساختی ارز دیجیتال Securrency، روز سه‌شنبه اعلام کرد یک محصول جدید رمزارز با همکاری یک شرکت دیگر ارائه می‌دهد.

همچنین یواس بانک اعلام کرد در صورت تایید شدن صندوق قابل معامله (ETF) گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک NYDIG، با توجه به خدمات این بانک در خصوص صندوق‌های خصوصی به گروه NYDIG، به عنوان مدیر این صندوق نیز فعالیت خواهند کرد.

با توجه به اخبار این هفته می‌توان نتیجه گرفت که سرمایه‌گذاری سازمانی به صورت گسترده در جریان است. بانک‌های بزرگ آمریکایی همچون جی‌پی مورگان و مورگان استنلی به مشتریان خصوصی خود خدمات ارزهای دیجیتال و دسترسی به صندوق‌های بیت کوین ارائه می‌دهند. در حالی که شرکت‌های فعال در وال استریت توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند، بانک U.S. Bank از سال ۲۰۱۵ به صورت پیوسته با فناوری بلاکچین کار کرده است.


غیر رسمی: صندوق بیت کوین بانک جی‌پی مورگان تا تابستان عرضه می‌شود


 

کریستین والدرن مدیر استراتژی‌های بانک U.S. Bank به گزارشگر کوین‌دسک گفته است که دفتر کنترل ارز ایالات متحده آمریکا (OCC) سال گذشته مجوز تصدی ارز های دیجیتال را برای بانک‌های ملی این کشور صادر کرد و این کار، انتخاب فراهم آورنده متصدی ارزهای دیجیتال را تسریع بخشیده است.

والدرن در جواب به این سوال که آیا گروه سرمایه‌گذاری NYDIG به عنوان متصدی ارز دیجیتال U.S Bank فعالیت خواهد کرد گفت:

من امکان اعلام نظر در این رابطه ندارم. درخواست پروپوزال آماده است، فروشنده انتخاب شده و به زودی به اینجا خواهیم رسید. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که برای ارائه این محصولات از روشی امن و مطمئن، مدیریت ریسک صحیح و مناسبی را اتخاذ کرده‌ باشیم.

اما در پاسخ به اینکه بانک U.S. Bank کدام محصولات دنیای ارزهای دیجیتال را عرضه خواهد کرد، والدرن اعلام کرد قطعا تنها داستان بیت کوین نخواهد بود. وی اذعان داشت:

به نظر من مورگان استنلی، جی‌پی مورگان تمرکز خود را روی این گذاشته‌اند که چه محصولی را به مشتریان ثروتمند خود ارائه دهند. اما ما می‌خواهیم زیرساخت مقیاس‌پذیری ایجاد کنیم تا جامعه مدیران موسسات سرمایه‌گذاری که این صندوق‌ها را مدیریت می‌کنند بتوانند از آن بهره ببرند.

منبع
coindesk

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا