اخبار بیت کوین

انفجار قیمت بیت کوین؛ بزرگترین رمز ارز جهان به 25000 دلار رسید

قیمت بیت کوین ، بزرگترین ارز دیجیتال جهان پس از چند روز تحکیم موقعیت خود در بالای مرز ۲۰ هزار دلار، سرانجام امروز برای اولین بار در تاریخ خود در صرافی هایی مانند Coinbase و Bitstamp سطح ۲۵۰۰۰ دلار را شکست. در حالی که بلافاصله پس از این اتفاق قیمت به زیر این سطح سقوط کرد، اما بسیاری انتظار دارند که BTC به زودی دوباره افزایش یابد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

در حال انتشار این خبر بیت کوین با قیمت ۲۴۷۵۷ دلار معامله می‌شود. قیمت تومانی بیت کوین نیز به ۶۵۵ میلیون تومان رسیده است که این رقم نیز رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

قیمت بیت کوین به ۲۵۰۰۰ دلار

این اتفاق توسط بسیاری از افراد جامعه جشن گرفته شد، اکثر آنها نسبت به چشم انداز قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ خوش بین بودند، به خصوص از آنجا که در چند ماه گذشته روند برای BTC بسیار صعودی بوده است.

باقی ماندن بیت کوین بین ۲۲ تا ۲۴.۳ هزار دلار نشانه مقاومت در برابر اصلاحات است، چیزی که یکی از عوامل تعیین کننده بیت کوین در سال ۲۰۲۰ بوده است. اما در آن زمان، در سال ۲۰۱۷ اینگونه نبود، نوسانات بیت کوین بسیار زیاد بود و به سختی خود را برای مدت طولانی در محدوده ۲۰۰۰۰ دلار حفظ کرد.


مشاهده قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال


اهمیت موسسات و خرده‌فروشی در قیمت بیت کوین

در حالی که معاملات خرده فروش بیشتر در سال ۲۰۱۷ سبب افزایش قیمت شد، اما قدرت رالی صعودی فعلی تا حد زیادی بین سرمایه‌گذاران بزرگ و خرده تقسیم شده است. در حقیقت، تزریق پول هوشمند نقش اصلی را در ایجاد سطح مشروعیت بیت کوین داشته است، چیزی که در سال ۲۰۱۷ وجود نداشت.

پشتیبانی از BTC در برابر دلار اخیراً بی‌سابقه بوده است، طی چند ماه گذشته بسیاری از موسسات از تخصیص بیت کوین در پرتفولیو خود خبر داده‌اند.

ویژگی های معاملاتی نیز در سال ۲۰۲۰ تکامل یافته است. هم اکنون هودلینگ در بین سرمایه گذاران BTC به امری عادی تبدیل شده است، در حال حاضر بسیاری از آنها ارزش ذاتی بیت کوین را به عنوان شکل صحیح سرمایه‌گذاری درک می‌کنند.

نگاهی به سال ۲۰۲۱

در سال ۲۰۲۰ چیزهای زیادی تغییر کرده است و صنعت دارایی دیجیتال از موج جدیدی که به وجود آمده است، استقبال می‌کند. در حالی که هیچ اطمینانی از BTC وجود ندارد، اما انتظار می‌رود که بیت کوین از ریزش مشابه با آنچه در سال ۲۰۱۷ مشاهده شده است، جلوگیری کند. بیت کوین، ممکن است در کوتاه مدت به معاملات در حدود سطح فعلی قیمتی خود ادامه دهد.

با این حال، برای بسیاری این آخر بازی نیست. بیت کوین با ۲۵۰۰۰ دلار تنها یک چهارم ۱۰۰۰۰۰ دلار است، رقمی که بسیاری معتقدند ارزیابی BTC در یکی دو سال آینده خواهد بود. فقط زمان نشان خواهد داد که این کار به چه زودی انجام می‌شود.

نظر شما در مورد قیمت بیت کوین چیست؟

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا