اخبار آلتکویناخبار بلاکچین

تیم Chainalysis بیتکوین کش را نیز تحلیل می‌کند

بیشتر مشتاقان ارزهای رمزنگاری‌شده حتما اسم Chainalysis را شنیده‌اند. این شرکت، متخصص در آنالیز و تحلیل بلاکچین است و در ابتدا با کار روی بلاکچین بیت‌کوین فعالیت خود را آغاز کرد. اما کم کم کار با گسترش و افزایش تعداد این ارزها، این شرکت هم کار خود را گسترش داد و قصد دارد ارزهای دیگری هم تحلیل کند. علاوه بر این، بسیاری از رازهای پنهان در یک تراکنش هم افشا کرد که شاید برای همه ما جالب باشد.

Chainalysis

در جهان بلاکچین و ارزهای رمزنگاری‌شده، هیچ وقت زمانی برای استراحت و وقفه وجود ندارد. این دو صنعت جدید وعده‌های زیادی داده اند و به نظر می‌رسد پتانسیل زیادی برای انجام دادنش دارند.
از آنجایی که بیشتر تکنولوژی‌ها توسط ماشین ها مورد استفاده و کنترل قرار می گیرند، درک آنچه که در حال اتفاق افتادن است، برای انسان‌ها تا حدودی دشوار است. تیم Chainalysis قصد دارد این موضوع را عوض کند.

به طور خاص، این شرکت از سال ۲۰۱۴ شروع به دادن بینشی درست و پایه‌ای از این دو تکنولوژی کرد. اگرچه خیلی ‌ها موافق این شرکت نبودند، این تیم در زمینه تفهیم ارزهای رمزنگاری‌شده تلاش‌های زیادی کرد و سعی بر این داشت تا از فعالیت‌های غیرقانونی از این روش جلوگیری کند.

Chainalysis
اگرچه این شرکت اساسا بر روی بیت‌کوین متمرکز است، در سال ۲۰۱۸  این روند را تغییر داد چرا که نگاه کردن فراتر از بیت‌کوین، امروز یک اجبار مطلق در جهان ارزهای رمزنگاری‌شده است. به همین دلیل Chainalysis، کار روی بیت‌کوین‌کش را نیز آغاز کرده است. نرم‌افزار مورد استفاده در این شرکت، که به عنوان Reactor شناخته می‌شود، بلاکچین بیت‌کوین‌کش را تحلیل و بررسی کرده و وعده داده تا پایان سال ۲۰۱۸، برای حداقل ۱۰ ارز دیگر هم همین کار را انجام دهد.
ارزهایی که احتمالا شامل این بررسی می‌شوند لایت‌کوین، اتریوم، اتریوم‌کلاسیک و ریپل هستند. اگر چه ممکن است این لیست تغییر کند. ارزهایی مثل مونرو که بلاکچین خصوصی دارند، در دسترس این شرکت نخواهند بود.

نظر شما راجع به این شرکت چیست؟ به نظر شما می‌توان از اطلاعات این شرکت برای سرمایه‌گذاری در این بازار استفاده کرد؟

منبع
themerkle

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا