اخبار آلتکویناخبار عمومی

دبی و راه‌اندازی بلاکچین برای صنعت توریسم تا ۱۰ سال آینده

دبی، امروز ۳ مارس گزارش می‌دهد که با استفاده از فن‌آوری بلاکچین به عنوان بخشی از طرح x10 یک بازار مجازی گردشگری تجاری را راه‌اندازی می‌کند تا ۱۰ سال جلوتر از دیگر شهرهای جهان قرار گیرد.
برنامه بازار توریسم دبی قصد دارد یک کانال توزیع اضافی برای هتل‌ها در دو سال آینده اضافه کند، که از طریق بلاکچین، تمام سازمان‌های توریستی درگیر در برنامه‌ریزی یک سفر، زمان واقعی و انتخاب درست در فهرست جاذبه‌های گردشگری دبی به یکدیگر متصل می‌شوند.

در این سرزمین همه برنده‌اند!

در تولد تترلند 2 اتریوم هدیه بگیرید!

برو به تترآیلند

خبر رسمی منتشر شده از سوی وزارت گردشگری دبی این طرح توریستی جدید را شرح می‌دهد:
«دسترسی وسیع‌تر مصرف‌کننده جهانی، و باز کردن صنعت سفر داخلی برای شرکت کنندگان جدید و شروع نوآوری در اکوسیستم از اهداف ماست. این موضوع باعث ارزش افزوده، تبدیل بازدیدکننده بالاتر و تولید ناخالص داخلی بیشتر خواهد شد.»

براساس گزارش تجارت عربی، ابتکار در بازار توریسم، به سازمان‌های کوچک فرصت برابر برای جذب گردشگر و افزایش اشتغال در حوزه گردشگری را می‌دهد.
هلال سعید المری، مدیر کل صنعت گردشگری دبی گفت که پروژه x۱۰ در مرحله جدیدی از توسعه برای خدمات دولتی با تبدیل ایده‌های مبتکرانه در واقعیت قرار دارد. او اشاره می‌کند که بازار گردشگری دبی در حین اجرای طرح جدید، ارتباطات با قانونگذاران دولتی را حفظ خواهد کرد.

در پایان فوریه ۲۰۱۸، اداره جاده‌ها و حمل و نقل دبی برنامه خود برای آزادسازی یک سیستم مبتنی بر بلاکچین برای ردیابی چرخه عمر یک وسیله نقلیه تا سال ۲۰۲۰ را اعلام کرده که بخشی از همین طرح x۱۰ دبی نیز می‌شود.

در حالی که دبی امیدوار است تا سال ۲۰۲۰ اولین «دولت بلاکچین» شود، هم دبی و هم امارات‌متحده‌عربی هشدارهای قانونی در پاییز سال گذشته در مورد خطرات مرتبط با کریپتوکارنسی‌ها و ICO ها با توجه به استفاده برای اهداف جنایی با ماهیت ناشناس، منتشر کردند.

 

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا