اخبار آلتکویناخبار بلاکچین

شمارش معکوس برای راه‌اندازی شبکه تست TRON

جاستین سان اعلام کرد شبکه تست (TRON (TRX تا ۱۲ روز دیگر و در ۳۱ مارس همین امسال راه‌اندازی خواهد شد. کاربران مشتاقانه منتظر این موضوع هستند و امیدوارند با این اتفاق، بازار این ارز جهش مثبتی داشته باشد. این شبکه تست برای یکم ماه جولای برنامه ریزی شده بود اما طبق اعلام سان در این تاریخ جدید راه اندازی خواهد شد.

کوین ترون در دو سه هفته گذشته گام‌های برزگی در جهت مشارکت و به روز‌رسانی تکنولوژی خود داشته و به لیست بسیاری از اکسچنج های بزرگ اضافه شده است. این ارز با اضافه کردن نرم‌افزار مهندسی Meituan به سیستم خود، سازگاری هرچه بیشتر از خود نشان داد.
دو هفته پیش، ترون به اکسچنج Bittrex و Upbit اضافه شد و بعد از آن به شش اکسچنج دیگر نیز اضافه شد. این موضوع باعث افزایش قیمت این ارز شد، حتی با این وجود که مارکت در چند روز اخیر نزولی بوده است.

سرمایه‌گذاران و منتقدان این ارز هر دو اعتقاد دارند که این تست‌نت، نقطه قوت خوبی است و می‌تواند خیلی از چیزها را عوض کند و نشان دهد توسعه دهندگان این ارز در شش ماهه گذشته روی چه مسئله‌ای کار می‌کردند. البته به طور دقیق اعلام نشده چگونه توکن TRX قرار است از توکن اتریوم، ERC۲۰ جدا شود. جزیئات این برنامه به زودی منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا