اخبار اتریوماطلاعیه صرافی

صرافی بایننس امکان واریز اتریوم با استفاده از شبکه آربیتروم را فراهم آورد

صرافی بایننس روز گذشته از ادغام با شبکه اصلی آربیتروم وان (Arbitrum One) خبر داد و امکان واریز اتریوم از طریق این شبکه را برای کاربران خود فراهم کرد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف، در این اطلاعیه آمده است که کاربران بایننس از این به بعد می‌توانند رمز ارز اتریوم را با کارمزدی کمتر و از طریق آربیتروم به این صرافی واریز کنند. علاوه بر این، بایننس اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک امکان برداشت اتریوم از طریق آربیتروم را فعال خواهد کرد و به یکی از اولین صرافی‌های متمرکزی که از شبکه لایه ۲ پشتیبانی می‌کند تبدیل خواهد شد.

در اعلامیه ادغام بایننس با شبکه آربیتروم خبری از امکان برداشت از طریق این شبکه نبود با این حال وعده داده شد که به محض در دسترس قرار گرفتن این امکان برای معامله گران، اطلاعات بیشتری ارائه شود. البته گزارشات حاکی از این است که بایننس در حال آماده شدن برای فراهم آوردن برداشت به صورت مستقیم از طریق شبکه آربیتروم است.

شایان ذکر است در اطلاعیه اصلی منتشر شده توسط بایننس تنها به نام اتریوم (ETH) اشاره شده است و در خصوص رمز ارزهایی با استاندارد ERC-20 توضیحاتی ارائه نشده است و این قابلیت فعلا وجود ندارد.

برداشت اتریوم از طریق شبکه آربیتروم

لارک دیویس، سرمایه‌گذار مطرح نیوزلندی حوزه رمزارز نیز در توییتی اعلام کرد که بایننس در حال توسعه قابلیتی برای فراهم آوردن برداشت مستقیم اتریوم از طریق شبکه آربیتروم است و آن را ادغامی بزرگ برای پذیرش دومین شبکه بلاکچینی بزرگ بازار خطاب کرد.

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا