اخبار اتریوماخبار بیت کوین

آیا قیمت بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ و اتریوم به ۲۰۰۰ دلار می رسد؟

اخیرا اتریوم شاهد خبرهای خوبی بوده است که باعث ایجاد روند صعودی در دو روز اخیر برای این پلتفرم پیشگام در عرصه قراردادهای هوشمند شده است. با اظهارنظرهای مجدد گاوهای اتریوم، بسیاری از افراد از خود می‌پرسند که آیا بیت کوین یا اتریوم می‌توانند به نقطه عطف مهم بعدی در خصوص قیمت برسند؟

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

امروز قیمت بیت کوین و ۱۰ ارز دیجیتال برتر با کاهش روبرو شد به طوریکه که قیمت بیت کوین با ۹۸۸۷ دلار معامله می شود و قیمت اتریوم ۲۰۶ دلار می باشد. اما بسیاری بیان می کنند که این کاهش قیمت کوتاه مدت با خود افزایش قیمت زیادی را به همراه دارد.

به نظر می‌رسد توافق هایی برای نقطه عطف مهم بعدی در خصوص قیمت اتریوم و بیت کوین وجود دارد. برای بیت کوین به نظر می‌رسد که اجماع بدین صورت است که هدف روند صعودی بعدی بر روی قیمت ۱۰۰ هزار دلار می‌باشد. این نقطه عطف قطعا اثر روانی مشابه با قیمت ۱۰ هزار دلار در سال ۲۰۱۷ خواهد داشت. روندهای قیمت “قانون قدرت” تخمین زده است که این نقطه عطف در اوایل سال ۲۰۲۱ قابل دستیابی است اما می‌تواند تا اواخر سال ۲۰۲۳ نیز طول بکشد. قانون قدرت رابطه ای بین دو کمیت است که در آن، یک کمیت رابطه مستقیمی با قدرت ثابت کمیت دیگر دارد.

اما اوضاع اتریوم چگونه است؟ طی آخرین چرخه صعودی در اواخر سال ۲۰۱۷ و اوایل سال ۲۰۱۸، قیمت اتریوم قبل از وقوع بازار نزولی و افت شدید قیمت به ۱,۳۸۰ دلار رسیده بود. هرچند بعضی از تحلیلگران نقطه عطف بعدی این ارز دیجیتال را بر روی ۲۰۰۰ دلار پیش بینی می‌کنند. در صورت وقوع این شرایط، ارزش بازار اتریوم به ۲۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید.

کدام یک از این دو حالت امکان وقوع بیشتری دارد؟ طبق سخنان گریم مور نویسنده کتاب “ب مثل بیت کوین”، احتمال رسیدن اتریوم به قیمت ۲۰۰۰ دلار بیشتر و سریعتر از رسیدن بیت کوین به قیمت ۱۰۰ هزار دلار می‌باشد. در خصوص سایر ارزهای دیجیتال مطمئن نمی باشد.

بعضی از افراد اذعان دارند که اتریوم به دلیل ارقام موجود، زودتر به نقطه عطف خواهد رسید زیرا قیمت ۲ هزار دلاری اتریوم منجر به ارزش بازار ۲۰۰ میلیارد دلاری خواهد شد درحالی که قیمت ۱۰۰ هزار دلاری بیت کوین به معنای ارزش بازار ۲ تریلیون دلاری این ارز دیجیتال خواهد بود. به نظر می‌رسد رسیدن ارزش بازار اتریوم به ۲۰۰ میلیارد دلار محتمل تر از رسیدن بیت کوین به ارزش بازار ۲ تریلیون دلاری می‌باشد.

هرچند با در نظر گرفتن هاوینگ (نصف شدن پاداش ماینینگ) بیت کوین در ماه آوریل یا می ۲۰۲۰ پیش بینی چنین موضوعی بسیار دشوار است. یک متغیر غیرمنتظره می‌تواند تغییر مهمی در روند قیمت هر کدام از این دو ارز دیجیتال ایجاد کند.

منبع
beincrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا