اخبار بیت کویناخبار عمومی

مایک نوگراتز شرط خود با منتقد بزرگ بیت کوین را برد!

مایک نوگراتز (Mike Novogratz) مدیرعامل گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) با خوشحالی در توییتر اعلام کرد که شرط خود با نوریل روبینی (Nouriel Roubini) منتقد ارزهای دیجیتال را برنده شده است چون قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ نوامبر هنوز بیشتر از ۶۰۰۰ دلار بود.

کادوی کریسمس برای دکتر دووم

نوگراتز و روبینی در همایش SALT 2019 در ماه می که قیمت بیت کوین تقریبا ۶۰۰۰ دلار بود، در خصوص آینده بیت کوین گفتگو کردند. نوگراتز تصمیم گرفت تا روبینی ملقب به دکتر دووم (Dr. Doom در کتاب های کمیک) را با یک شرط بندی به چالش بکشد. وی گفت:

اگر در کریسمس قیمت بیت کوین بیشتر از ۶۰۰۰ دلار باشد باید تی‌شرتی بپوشی که روی آن نوشته شده است من عاشق بیت کوین هستم. در غیر این صورت من تی‌شرتی می‌پوشم که روی آن نوشته شده است حق با نوریل بود.

هرچند روبینی هرگز به طور عمومی این شرط را نپذیرفت و این بدان معنا است که اکنون تی‌شرتی با نوشته “من عاشق بیت کوین هستم” نمی‌پوشد. در واقع، وی حتی بیان کرده بود که آینده بیت کوین برای او اهمیتی ندارد. روبینی که پس از پیش بینی بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ به شخص معروف و برجسته ای تبدیل شد، بیت کوین را مادر تمام کلاهبرداری ها و بزرگترین حباب تاریخ خوانده است.

بردی شیرین با طعمی تلخ

به نظر می‌رسد بر اساس توییت نوگراتز، وی هنوز از عملکرد قیمت بیت کوین ناراضی است. او گفت امیدوار بود که این شرط را با اختلاف ۱۰۰۰ دلار بیشتر میبرد. در حال حاضر قیمت بیت کوین ۷۱۹۱ دلار است.

در اواخر ماه نوامبر که قیمت بیت کوین به کمتر از ۶۵۰۰ دلار کاهش یافت، نوگراتز گفته بود که قیمت این ارز دیجیتال به بیش از ۱۰,۰۰۰ دلار می‌رسد. بیت کوین پس از عملکرد چشمگیر در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹، با اصلاحیه های مختلفی مواجه شد. با این حال در سال ۲۰۱۹ عملکرد بسیار بهتری نسبت به S&P 500 و طلا داشته است.
در روز کریسمس، بیت کوین روز تقریبا آرامی را پشت سر گذاشت. برای مقایسه می‌توان گفت که قیمت بیت کوین در روز کریسمس ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ به ترتیب ۳۷۰۰ و ۱۴,۰۰۰ دلار بود.

منبع
u.today

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا