اخبار اتریوم

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم؛ آیا قیمت اتر به ۲۰۰ دلار می رسد؟

قیمت بیت کوین و ارزای دیجیتال امروز افزایش یافت اما در این بین اتریوم افزایش قیمت شایان ذکری را شاهد بود. اتریوم با افزایش ۵.۷۸ درصد به ۱۹۱ دلار رسید.

سطوح حمایتی و مقاومتی مهم

قیمت اتر
  • سطح حمایتی: ۱۷۲، ۱۶۵ و ۱۵۸ دلار
  • سطح مقاومتی: ۱۸۵، ۱۹۴ و ۲۰۰ دلار
جفت ارز ETH/BTC
  • سطح مقاومتی: ۰.۰۲، ۰.۰۲۰۴ و ۰.۰۲۱ بیت کوین
  • سطح حمایتی: ۰.۰۱۸۵، ۰.۰۱۸۲ و ۰.۰۱۷۹ بیت کوین

عبور قیمت اتر از میانگین متحرک تصاعدی ۲۰۰ روزه

قیمت اتر از میانگین متحرک تصاعدی ۲۰۰ روزه عبور کرد تا به سطح مقاومتی بالاتر در ۱۸۵ دلار برسد. این قیمت توسط سطح اصلاحی فیبوناچی ۶۱.۸ درصد ارائه شده است.

این ارز دیجیتال در ماه ژانویه درگیر کانال ۱۷۶ دلار بود اما توانست تا انتهای ماه به بالاتر از این سطح برسد.

اتریوم اکنون روند صعودی با عبور از قیمت ۱۷۶ دلار را تایید کرده است. هرچند تا زمانی که قیمت اتر بالاتر از ۱۶۵ دلار بماند، این روند حفظ خواهد شد.

پیش بینی کوتاه مدت قیمت اتریوم

اگر گاوها روند کنونی را تا بالاتر از قیمت ۱۸۵ دلار ادامه دهند، سطح مقاومتی بعدی بر روی ۱۹۴ دلار قرار می‌گیرد که این سطح، مشکلاتی را برای این ارز دیجیتال در ماه های اکتبر و نوامبر ۲۰۱۹ ایجاد کرده بود. انتظار می‌رود سطح مقاومتی بعدی ۲۰۰ و ۲۱۲ دلار باشد.

در مقابل، اگر فروشندگان باعث کاهش بیشتر قیمت اتریوم شوند، سطح حمایتی بر روی ۱۷۲ دلار قرار می‌گیرد. سطوح حمایتی بعدی نیز ۱۶۵ و ۱۵۸ دلار خواهند بود.

اندیکاتور RSI بالاتر از سطوح ۵۰ است و روند صعودی منسجمی را نشان می‌دهد.

برگشتن جفت ارز ETH/BTC از سطح حمایتی ۰.۰۱۸۵ بیت کوین به میانگین متحرک تصاعدی ۱۰۰ روزه

برخلاف بیت کوین، اتریوم از سطح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲ درصد بازیابی شد و به سطح مقاومتی میانگین متحرک تصاعدی ۱۰۰ روزه در حدود ۰.۰۱۹۵ بیت کوین افزایش یافت. اتریوم در طول ماه ژانویه درگیر این سطح مقاومتی بود و الگوی مثلث نزولی یک ماهه دیگری ایجاد کرد.

جفت ارز اتریوم با بیت کوین بدون تغییر باقی مانده است. برای صعودی شدن روند، این جفت ارز باید از مثلث عبور کند و به سطح بالاتری برسد. کاهش به سطح کمتر از این مثلث، روند را خنثی و کاهش بیشتر به کمتر از ۰.۰۱۸ بیت کوین، روند را به صورت نزولی کوتاه مدت تبدیل می‌کند.

پیش بینی کوتاه مدت قیمت اتریوم

اگر خریداران قیمت اتریوم را به بالاتر از مثلث مورد نظر برسانند، سطح مقاومتی بر روی ۰.۰۲ بیت کوین قرار می‌گیرد. سطح مقاومتی بعدی بر روی ۰.۰۲۰۴ و ۰.۰۲۱ بیت کوین خواهد بود.

در مقابل، کمتر از ۰.۰۱۹۱ بیت کوین، سطح حمایتی بر روی ۰.۰۱۸۵، ۰.۰۱۸۲ و ۰.۰۱۷۹ بیت کوین قرار خواهد گرفت.

اندیکاتور RSI کمی بالاتر از سطوح ۵۰ است که روند صعودی ضعیف را نشان می‌دهد. برای عبور از مثلث، RSI باید به سطوح بالاتر برسد. به علاوه، اندیکاتور RSI استوکاستیک یک سیگنال تقاطع صعودی را اخیرا ایجاد کرده است تا ارزش جفت ارز اتریوم با بیت کوین را افزایش دهد.

منبع
cryptopotato

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا