اخبار بیت کوین

بررسی ۳ دلیلی که می تواند قیمت بیت کوین را درگیر بازار نزولی کند

بدون تغییر بودن قیمت بیت کوین در سراسر ماه می و ژوئن باعث شده است که نوسان قیمت این رمز ارز به کمترین سطح چند ساله خود برسد.

اگرچه محرک های تکنیکال شدیدی برای نوسان قیمت در کوتاه مدت وجود ندارد، اما چند رویداد می‌تواند به پایان دوره ثابت بودن قیمت بیت کوین کمک کند.

این عوامل نیز به نظر می‌رسند که به شدت مطابق میل خرس های بیت کوین است این افراد می‌توانند در روزها و هفته های آتی، فروش عمده شدیدی را آغاز کنند.

یکی از تحلیلگران درباره این عوامل صحبت کرده و به تقاطع نزولی میانگین متحرک تصاعدی اخیر، رویدادهای اقتصادی هفته آتی و روز مالیات آمریکا به عنوان سه عاملی اشاره کرده است که می‌تواند روند بدون تغییر قیمت بیت کوین را تغییر دهند.

روند بدون تغییر قیمت بیت کوین زیاد طول نخواهد کشید

در حال حاضر قیمت بیت کوین ۹۲۲۵ دلار است. بیت کوین اوایل هفته تلاش کرده است تا از سطح پایین کانال ۹۰۰۰ دلار فاصله بگیرد. این موضوع باعث شده است که محدوده قیمت این رمز ارز کاهش یابد و مدت زمان روند بدون تغییر قیمت آن ادامه یابد.

یکی از تحلیلگران معروف رمز ارزها توضیح داد که این سه عامل می‌تواند مقداری نوسان در هفته آتی ایجاد کنند. این عامل عبارتند از:

  • تقاطع نزولی اخیر بین میانگین متحرک تصاعدی ۱۲ روزه و ۲۶ روزه
  • رویدادهای اقتصادی مختلف در هفته آتی
  • روز مالیات آمریکا در چهارشنبه آتی

وی اذعان داشت که تلاقی این عوامل، در بازارهای سنتی نیز نوسان ایجاد خواهد کرد و این موضوع می‌تواند به طور مستقیم بر بیت کوین تاثیرگذار باشد.

قیمت بیت کوین

رویدادهای هفته آتی که می‌توان مورد توجه قرار داد شامل بحث در خصوص بودجه فدرال در روز دوشنبه، شاخص قیمت مصرف کنندگان در روز سه شنبه و شاخص احساسات مصرف کنندگان در روز جمعه هستند.

بازار بورس آمریکا می‌تواند در هفته آتی بر روی بیت کوین تاثیرگذار باشد

علیرغم آنکه سه عامل فوق، محرک های نزولی برای بیت کوین هستند، اما رشد تکنیکال در بازار بورس می‌تواند باعث افزایش این رمز ارز شود.

یکی از تحلیلگران روز گذشته و پس از پایان کار هفتگی بازار بورس درباره این موضوع گفت:

هنگامی که S&P در شرایط کنونی باشد، قیمت بیت کوین کاهش نخواهد یافت. به نظر می‌رسد که S&P در مسیر رشد و رسیدن به شاخص ۳۲۰۰ است. این موضوع بدان معنا است که بیت کوین نیز در مسیر رسیدن به قیمت ۹۳۷۰ دلار است.

S&P 500

از آنجایی که بیت کوین هم چنان به طور کل با بازار بورس در ارتباط مستقیم است، روند آتی آن می‌تواند بر اساس واکنش بازار به رویدادهای اقتصادی مهم هفته آتی باشد.

منبع
newsbtc

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا