اخبار بیت کویناخبار عمومی

تا پایان سال ۲۰۱۹ قیمت بیت‌کوین به ۲۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید

برخی در جامعه کریپتو متعجب اند که مایکل نوگراتز بعد از دریافت سود کم خود از بیت کوین، همچنان در دسته‌ی گاو‌ها می باشد. با توجه به دانشی که نوگراتز در معامله دارد، وی تنها به دنبال خرید در سطح پایین‌ قیمت بود، فرصتی که این روزها کم پیش می‌آید. او که مدیر اجرایی گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) است به خوبی می‌داند چه می‌کند و اکنون بار دیگر دیدگاه وی گاوی شده است.

بعد از آنکه پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین در بازه‌ی ۱۰۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰ دلار توسط نوگراتز کاملا درست بود؛ او این بار طی مصاحبه ای با رسانه بلومبرگ بیان کرد تغییر قیمت بیت کوین تنها به گذر زمان بستگی دارد. او به تغییر قیمت بیت‌کوین از ۴۰۰۰ به حدود ۱۳۵۰۰ دلار اشاره کرد و اینکه انتظار دارد این اتفاق مجددا رخ دهد. وی معتقد است که در روزهای آتی بیت کوین در بازه‌ قیمتی ۱۰۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰ دلار معامله خواهد شد و کمترین قیمت این کوین ۸۵۰۰ دلار خواهد بود. نوگراتز افزود:

امیدوارم که قیمت بیت کوین تا ۸۵۰۰ دلار کاهش نیابد، اما اگر این طور شود نیز تعجب نخواهم کرد. و پس از رخ دادن این اتفاق فکر می کنم نهادها دوباره هیجان زده خواهند شد، شاید تا پایان سال و یا حتی زودتر از این محدوده قیمت نیز عبور کنیم و به بالاترین حد آن که ۲۰۰۰۰ دلار است باز گردیم.

کاتالیزورهای قیمت بیت‌کوین

کاتالیزورهای قیمت بیت‌کوین موسسات و کمک کننده‌های مالی  از جمله یل (Yale)، هاروارد (Harvard) و استنفورد (Stanford) هستند، که همه آنها برای آینده‌‌ای آماده می شوند که در آن ارزهای دیجیتال نقش مهمی ایفا می کنند. این امر احتمالا بر سایر سرمایه گذاران بزرگ تاثیر میگذارد. مایکل نوگراتز با شک و تردید اذعان داشت که احتمال اینکه این کار عملی شود خیلی کم است.

چی کسی لیبرا لازم دارد؟

با توجه به سرنوشتی که پروژه لیبرا دارد؛ مایکل نوگراتز که از طرفداران آن است نگرانی در رابطه با افرادی که از استفاده از رمزنگاری دست کشیده‌اند ندارد. فیسبوک و کنسرسیوم لیبرا تنها فعالان در حوزه‌ی رمزنگاری نیستند. نوگراتز همچنین به سرویس بلاکچین تلگرام با نام TON نیز اشاره کرد که انتظار می‌رود تا پایان سال به طور کامل اجرا شود و گفت:

به نظرم شانس پذیرش در این پلتفرم‌های بزرگ بسیار بالا است و آنها باعث می شوند جامعه کریپتو گسترده تری به وجود آید.

حتی اگر فیسبوک اولین شرکتی نباشد که ۲ میلیارد کاربر را با ارزهای دیجیتال آشنا می کند؛ اما آنها توانسته اند توجه نهادهای سرمایه گذاری را که ممکن است در دوران سخت بیت‌کوین آن را فراموش کرده باشند جلب کنند. و اگر سرمایه گذاران بزرگ، قیمت بیت کوین را به ۲۰۰۰۰ دلار برسانند، جامعه کریپتو باید از مارک زاکربرگ متشکر باشد هر چند که لیبرا موفقیت‌آمیز نباشد.

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا