اخبار آلتکویناخبار بیت کویناخبار عمومی

انتقال ۱۰۰،۰۰۰ بیت کوین از استخر استخراج هوبی؛ آیا موج فروش در راه است؟

داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد استخر استخراج بیت کوین هوبی ۱۰۰،۰۰۰ BTC را پس از تحریم‌های اخیر دولت چین جابه‌جا کرده است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از یوتودی استخر استخراج بیت کوین هوبی که هشتمین استخر بزرگ استخراج BTC است مقدار عظیمی از دارایی خود را جابه‌جا کرده است. این استخر نزدیک به ۱۰۰،۰۰۰ بیت کوین معادل تقریبا ۴.۲۱ میلیارد دلار را جابه‌جا کرده است. این مقدار پس از دسامبر ۲۰۱۷ بزرگ‌ترین جابه‌جایی بیت کوین توسط ماینرها گزارش شده است.

تحلیل‌گران IntoTheBlock معتقدند که این جابه‌جایی به منظور تامین ذخایر صرافی هوبی است تا بتوانند برداشت بیت کوین توسط کاربران از این صرافی و انتقال آن به کیف پول‌های سرد را پوشش دهند.

انتقال بیت کوین از استخر استخراج هوبی به صرافی Huobi

بر اساس گزارش‌های میهن بلاکچین صرافی‌های هوبی و بایننس در روزهای گذشته اعلام کردند که محدودیت‌های جدیدی برای کاربران چینی اعمال کرده‌اند. از این پس این صرافی‌ها ثبت نام کاربران جدید کشور چین را پردازش نخواهند کرد و هوبی، خدمات‌دهی به کاربران کنونی این کشور را به تدریج مسدود خواهد کرد.

کالین وو خبرنگار حوزه رمز ارزها گزارش داده است که بایننس و هوبی تنها صرافی‌هایی نیستند که تحت فشارهایی قانون‌گذاری‌ها مجبور به مسدودسازی خدمات خود شده‌اند. صرافی بیکی (Biki) نیز اعلام کرده است که در تاریخ ۳۰ نوامبر فعالیت خود را به پایان می‌رساند و تمام ارزهای بومی این صرافی را از کاربران خریداری خواهد کرد.

کالین وو همچنین گزارش داد که علاوه بر بیکی چندین صرافی چینی دیگر اعلام کرده‌اند که فعالیت خود را به پایان می‌رسانند. وی اذعان داشت کارکنان این صرافی‌ها توسط منابع انسانی سایر شرکت‌ها شناسایی شده‌اند و به آنها موقعیت‌های کاری در حوزه رمز ارزها پیشنهاد شده است. وی اضافه کرد مهندسین برنامه‌نویسی از پرتقاضاترین نیروها توسط سایر شرکت‌ها هستند.

به نظر شما انتقال این حجم عظیم Bitcoin به صرافی می‌تواند در قیمت بیت کوین تاثیر داشته باشد؟

منبع
u.today

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا