اخبار بلاکچیناخبار عمومی

کیف پول مک آفی را هک کنید، ۱۰۰ هزار دلار جایزه بگیرید!

اگر از قابلیت هک کردن برخوردارید، شاید شما هم دوست داشته باشید به آخرین چالش ارائه شده توسط جان مک‌آفی توجه کنید. موسس نرم افزار ضدویروس مک‌آفی در تاریخ 24 جولای در توییتر خود پستی گذاشته است و برای هرکسی که بتواند وارد کیف پول ارز دیجیتال Bitfi شود، ۱۰۰ هزار دلار جایزه در نظر گرفته است.

مک‌آفی با همکاری شرکت ارائه دهنده کیف پول سخت افزاری Bitfi در صدد عرضه کیف پول برای ارزهای دیجیتال می‌باشد. مک‌آفی این کیف پول را “اولین کیف پول واقعی غیرقابل هک و منبع باز (اپن سورس) می‌خواند”. از این رو پیام زیر را به عنوان یک چالش توییت کرده است:

تمام کسانی که منفی باف هستید و معتنقدید همه چیز قابل هک کردن هست، ما به این گفته شما باور نداریم. کیف پول Bitfi ساخته شده توسط من، اولین دستگاه غیر قابل هک می‌باشد و به کسی که بتواند آن را هک کند ۱۰۰ هزار دلار جایزه می‌دهیم.

وبسایت رسمی Bitfi بیان می کند که جایزه ۱۰۰ هزار دلاری طعمه ای برای تست امنیت و آسیب پذیری این کیف پول نمی‌باشد، زیرا به ادعای آنها این کیف پول از امنیت کافی برخوردار است و نمی‌توان به هیچ وجه به آن نفوذ کرده یا آن را هک ‌کرد. با وجود تمام این صحبت ها، به نظر می‌رسد که توییت مورد نظر بیشتر از اینکه بخواهد هکرها را به چالش دعوت کند، جنبه تبلیغاتی دارد. هر هکری که بخواهد قابلیت های خود را تست کند ابتدا باید کیف پول Bitfi را خریداری کرده و حداقل ۵۰ دلار آن را شارژ کند تا برای جایزه ۱۰۰ هزار دلاری واجد شرایط شود. این چالش هک شامل استخراج کوین ها و خالی کردن کیف پول مورد نظر می‌باشد. پس از هک، هکر می‌تواند کوین ها را نزد خود نگه دارد و Bitfi نیز به وی ۱۰۰ هزار دلار جایزه می‌دهد.

این اولین باری نیست که جان مک آفی در خصوص پلتفرم های عمومی خود ادعاهای جدی می‌کند. وی به انجام چنین کارهای عجیبی مشهور است. اوایل امسال، برای عموم مردم مشخص شد که مک آفی پول زیادی برای توییت هایش در شبکه های اجتماعی دریافت کرده است.

با توجه به مشکلات ناشی از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، مک افی در ماه آوریل بیان کرد، مبلغی که در توییتر جهت پشتیبانی از ICO پرداخته(البته منظور ایشان پول‌هایی بوده که دریافت کرده!) بسیار زیاد بوده است. در نتیجه، وی توییت های تبلیغاتی ICO را متوقف کرد.

منبع
btcmanager

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا