اخبار اتریوماخبار بلاکچین

در هر دقیقه بیش از ۲۴,۰۰۰ دلار اتر سوزانده می‌شود

نرخ سوزاندن توکن‌های اتریوم افزایش یافته است. این در حالی است که استفاده از این شبکه در حوزه دیفای به اوج خود رسیده است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از یو تودی، کارمزد اتریوم در زمان شلوغی شبکه به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد که منجر به افزایش نرخ سوزاندن اتر می‌شود. در روز گذشته برای ساعاتی بیش از ۸۱۷,۰۰۰ دلار اتر سوزانده شد که نشان می‌داد نرخ سوزاندن توکن در این شبکه افزایش پیدا کرده است. این قضیه مدت زیادی به طول نینجامید زیرا شبکه به حالت پایدار رسید. اطلاعات سایت اولتراساند مانی نشان می‌دهد امروز ۲۵ آذر ماه، در هر دقیقه به صورت متوسط ۶.۲۷ اتر معادل ۲۴،۴۰۰ دلار سوزانده می‌شود.

در زمان نگارش این مطلب بیش از ۱.۲ میلیون ETH تاکنون سوزانده شده است که ارزشی بیش از ۴.۶ میلیارد دلار را دارد. در زمان اوج قیمت اتریوم این ارزش به بیش از ۵ میلیارد دلار رسیده بود که معادل ۲۰٪ حجم معاملات روزانه اتریوم است. در شکل زیر مقایسه نرخ صدور و سوزاندن اتر را مشاهده می‌کنید.

مقایسه بین نرخ صدور و سوزاندن اتر
مقایسه بین نرخ صدور و سوزاندن اتر

نرخ سوزاندن توکن مستقیما نمی‌تواند قیمت یک رمز ارز را تحت شعاع قرار دهد اما عامل مهمی در ایجاد فشار فروش است که در کوتاه مدت بر قیمت تاثیر می‌گذارد. در زمان نگارش این مطلب قیمت اتریوم برابر ۴،۰۶۲ دلار است.

قفل شدن ۳۳.۵ میلیارد دلار ETH در یک قرارداد هوشمند

کاربر توییتری به موضوع قفل شدن بیش از ۸,۶۴۱,۹۵۴ اتر به ارزش بیش از ۳۳.۵ میلیارد دلار در قرارداد هوشمند مرتبط با بیکن‌چین اشاره کرده است. این قرارداد از نوع استیک کردن و منطبق بر بیکن‌چین اتریوم ۲ است که در نوامبر (آبان) ۲۰۲۰ عرضه شده است و بدون ایجاد یک هاردفورک نمی‌توان موجودی آن را جابجا کرد.

آدرس قرارداد هوشمند با موجودی قفل شده ۳۳.۵ میلیارد دلار
آدرس قرارداد هوشمند با موجودی قفل شده ۳۳.۵ میلیارد دلار

این موضوع وقتی عجیب‌تر می‌شود که درباره شرایط هاردفورک مورد انتظار هنوز تصمیم‌گیری نشده است و کسانی که ETHهای خود را به این قرارداد می‌فرستادند از این موضوع آگاه بودند. شرایط هاردفورک زمانی می‌تواند مشخص شود که بیکن‌چین با شبکه اصلی اتریوم ادغام شده باشد.

بیکن‌چین اولین قدم مهم در حرکت اتریوم از مکانیسم استخراج گواه اثبات کار به مکانیسم گواه اثبات سهام است. به منظور تبدیل شدن به یک ولیدیتور در شبکه اتریوم ۲، به حداقل ۳۲ اتر نیاز است. بنابرین وجود ۳۳.۵ میلیارد دلار موجودی در بزرگترین قرارداد بیکن‌چین نشان از تقاضای زیاد و اعتماد به شبکه اتریوم ۲ است.

منبع
u.todaycointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا