اطلاعیه صرافی

ایردراپ ۱۵ هزار دلاری صرافی والکس

صرافی ایرانی والکس به معامله‌گرانی که توکن‌های متاورس را در این پلتفرم معامله کنند ۱۵ هزار دلار ایردراپ هدیه می‌دهد. جزییات بیشتر این کمپین در ادامه مطلب توضیح داده شده است.

صرافی‌های رمز ارز در سراسر دنیا روزانه برنامه‌ها و کمپین‌های متنوعی را با ارائه محصولاتشان به کاربران خود عرضه می‌کنند. در ادامه این مطلب جزییات اطلاعیه‌های هر صرافی را جداگانه توضیح می‌دهیم. در انتهای این پست نیز جدولی از جدیدترین رمز ارزها و بازارهای متنوع ریالی و دلاری اضافه شده به صرافی‌ها آورده شده است.

این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های رمز ارز است.

صرافی والکس

ایردراپ ۱۵ هزار دلاری والکس

  • جزییات: برای شرکت در این ایردراپ از ساعت ۰۰:۰۱ بامداد شنبه ۱۱ دی تا ۱۶:۵۹ پنجشنبه ۱۶ دی در پلتفرم والکس معادل حداقل یک میلیون تومان توکن متاورسی سندباکس(SAND)، اکسی اینفینیتی(AXS)، مانا(MANA)، انجین(ENJ) یا آلیس(ALICE) را معامله کنید. تمام کاربرانی که در این بازه زمانی شرط ذکر شده (حداقل یک میلیون تومان معامله) را داشته باشند در این ایردراپ شرکت می‌کنند.
  • والکس در این ایردراپ معادل ۱۵ هزار دلار توکن سندباکس (SAND) به شرکت کنندگان هدیه می‌دهد. این مبلغ به‌صورت مساوی بین تمام کاربرانی که شرایط شرکت داشته باشند تقسیم می‌شود.
  • افراد واجد شرایط از زمان بسته شدن لیست (ساعت ۱۶:۵۹ روز پنجشنبه ۱۶ دی) تا حداکثر دو هفته هدایای خود را دریافت خواهند کرد. این هدایا به کیف پول والکس کاربران واریز می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

صرافی اوکی‌اکسچنج

صرافی ایرانی اوکی اکسچنج در اطلاعیه‌ای اعلام کرد رمز ارز BZRX به نسبت ۱ به ۱۰ به OOKI تبدیل شده است. همچنین کاربران نسبت به برداشت و واریز رمز ارز BTT به اطلاعیه‌های این صرافی توجه کنند. با توجه تغییرات اعمال شده در این رمز ارز، برای انتقال آن به صرافی اوکی اکسچنج لازم است اطلاعیه‌های این صرافی را دنبال کنید.

صرافی بایننس

اضافه شدن توکن‌های LUNA و CHR به سرویس Binance Loans بایننس

  • جزییات: صرافی بایننس توکن‌های LUNA و CHR را به جمع دارایی‌های قابل قرض گرفتن در این صرافی اضافه کرد. نرخ سود، وثیقه مورد نیاز و حداکثر مقدار قابل قرض گرفتن به شرایط بازار و مدیریت ریسک داخلی بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

اضافه شدن توکن‌ LUNA به سرویس Auto-Invest بایننس

  • جزییات: دارندگان توکن LUNA از این پس می‌توانند از برنامه‌های Auto-Invest بایننس استفاده کنند و سرمایه‌گذاری با استفاده از استراتژی میانگین هزینه دلار (DCA) به صورت خودکار را تجربه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

صرافی پنکیک سواپ

اضافه شدن WOOP به فارم و استخرهای صرافی پنکیک سواپ

رمز ارزها و بازارهای معاملاتی زیر به صرافی‌های ارز دیجیتال اضافه شدند:

صرافیرمز ارز جدیدبازار آنی(SPOT)بازار مارجینبازار آتی
بیت‌پینFLOKI,PORTO,PSGبازار داخلی
تبدیلXVG بازار داخلی
بایننسAGLD,AUDIO,BICO,GTC,JASMY,LPT
QUICK,RNDR,HIGH,MC,OOKI,SPELL
کوکوینIOTA
CWEB
IOTA/USDT,IOTA/BTC
CWEB/USDT
LINA
IOTA
گیت ZODI ZODI/USDT, ZODI/ETH
هوبیAURORA
EGLD
AURORA/USDT
EGLD/USDT
OKEx LUNA LUNA/USTSOS
FTX SOS SOS/USD SOS
کوینکس CUDOS
WING
KUB
CRA
OOKI
CUDOS/USDT
WING/USDT
KUB/USDT
CRA/USDT
OOKI/USDT
برای مشاهده بهترین قیمت خرید و فروش رمز ارزها در صرافی‌های ایرانی به این صفحه مراجعه کنید: مقایسه قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
2 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا