اخبار اتریوماخبار بلاکچیناخبار عمومی

سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیون دلاری a16z در لیدو، پلتفرم سپرده‌گذاری اتریوم

پروژه لیدو، پلتفرمی برای سپرده‌گذاران خرد اتریوم، موفق به جذب سرمایه یکی از معتبرترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر شد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از دیلی‌هودل، شرکت‌ سرمایه‌گذاری خطر پذیر اندریسن هوروویتز (با نام تجاری a16z)، ده‌ها میلیون دلار در پروژه‌ سازمان غیرمتمرکز مستقل لیدو (Lido DAO) سرمایه‌گذاری کرده‌است.

کریس دیکسون، یکی از مدیران ارشد این شرکت سرمایه‌گذاری مستقر در سیلیکون‌ولی، در توییتر اعلام کرد:

خوشحالم که اعلام کنم، a16z مبلغ ۷۰ میلیون دلار در لیدو فایننس، یکی از ساده‌ترین‌ راه‌ها برای استیک کردن اتر و سایر رمزارزهای مبتنی بر اثبات سهام، سرمایه‌گذاری کرده است. ما همچنین با استفاده از Lido بخشی از دارایی اتر خود را در بیکن‌چین سپرده‌گذاری کردیم.

لیدو Lido

همانطور که می‌دانید، برای سپرده‌گذاری در شبکه اتریوم ۲، شما نیاز به حداقل ۳۲ اتر دارید که هزینه خرید این مقدار اتر بسیار بالا است. برای حل این مسئله، برخی پلتفرم‌ها به وجود آمدند که به شما اجازه می‌دهند تا با هر مبلغی در استیک‌کردن اتریوم ۲ مشارکت کنید. یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای این کار، لیدو (Lido) است. برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله «پلتفرم لیدو و مشاهده ویديوی آموزشی نحوه کار با آن» را مطالعه کنید.

شرکت a16z در جلسه توجیهی اخیر انگیزه خود از سرمایه‌گذاری در لیدو را «کمتر کردن موانع استیکینگ اتریوم برای سرمایه‌گذاران خرد» عنوان کرد.

سرمایه‌گذاری شرکت معتبر a16z موجی از خریداران را به سمت توکن بومی پروژه لیدو (با نماد LDO) هدایت کرد و باعث شد قیمت این توکن طی یک روز حدود ۲۲٪ افزایش داشته باشد. در زمان نگارش خبر قیمت LDO حدود ۲.۲۳ دلار است.

منبع
dailyhodl

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا