اخبار آلتکویناخبار بلاکچین

ریپل در مسیر موفقیت؛ بردن رای دادگاه و همکاری جدید در پرداخت های بین المللی!

ریپل در حالی که قدم به قدم موانع حقوقی و دادگاهی را با موفقیت پشت سر می‌گذارد، با اضافه کردن اسامی جدید به فهرست همکاران خود به سمت پذیرش و توسعه عظیم حرکت می‌کند.

ریپل به دلیل بعضی تصمیمات درست و بعضی تصمیمات نادرست که به مسائل قانونی کشیده شده است مورد توجه می‌باشد. در جریانی که بین ریپل و یک شاکی به اسم ولادی زاکینوف در حال پیگیری است، دادگاه عالی ایالت کالیفرنیا به درخواست ریپل، قاضی ماری وینر را با قاضی ریچارد دوبوآ جایگزین کرد‌.

موضوع این پرونده کنترل توکن XRP توسط ریپل بود. هفته گذشته ریپل درخواست عزل قاضی ماری وینر از پرونده را داشت. لئونیداس در توییتر نوشت که این قاضی قادر به اجرای محاکمه عادلانه نمی‌باشد:

این اواخر دادخواست رایان کوفی علیه شرکت ریپل ارائه شد. رایان کوفی در ماه می دادخواستی ارائه کرد که در آن مدعی است ریپل در یک ICO بی پایان حضور دارد و برای ضررهایی که وی طی سرمایه گذاری در XRP متحمل شده است تقاضای غرامت کرد.

دادگاه در خصوص دفاعیات، حکم زیر را صادر کرد:

پس از مطالعه اسناد دو طرف شکایت و در نظر گرفتن بیانات و اسناد قانونی مربوطه، دادگاه دادخواهی شاکی را رد می‌کند.

چندی بعد در اوایل هفته جاری، رایان به دلایل نامعلوم از شکایت خود صرف نظر کرد. این پرونده ها برای ریپل گران تمام شد. زیرا این شرکت مدام در حال شفاف سازی و تاکید بر این نکته می‌باشد که XRP غیرمتمرکز بوده و ریپل هیچ تاثیر یا کنترلی بر روی آن ندارد.

همکاری و مشارکت ریپل با سایرین یکی از نقاط قوت ریپل می‌باشد. این همکاری ها شامل اسامی بزرگی نظیر هلدینگ های SBI و خدمات مالی و بانکداری استاندارد چارترد می‌باشد که قطعا به ریپل اعتبار خاصی می‌بخشد.

استفان توماس مدیر اجرایی ریپل اخیرا بیان کرد که xRapid توسط شرکت امریکن اکسپرس آزمایش شده است. این شرکت یکی از سرمایه گذاران و مشتاقان XRP می‌باشد. پیوستن شرکت AMEX به ریپل منجر به افزایش پذیرش ریپل خواهد شد. AMEX یکی از بزرگترین شرکت های خدمات مالی دنیا می‌باشد.

اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که ریپل به طور مداوم با توسعه خود رو به جلو حرکت می‌کند. طبق توییت های اخیر، اجرای پرداخت های بین المللی ریپل نت توسط بانک استاندارد چارترد توسط مشتاقان XRP مورد پذیرش قرار گرفته است.

اگرچه این همکاری از ماه می شروع شده است، با این حال یادآور این نکته است که ریپل در مسیر کسب اهداف خود قرار دارد. هم چنین با هدف قرار دادن کشور چین و تایید شرکت مرکوری FX در این رابطه که به زودی پرداخت های بانکی بین المللی را آزمایش می‌کنند، اتفاقات بزرگی برای XRP و جامعه ریپل به وقوع خواهد پیوست.

نظر شما راجع به ریپل چیست؟

منبع
coingape

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا