اخبار آلتکوین

دستکاری ریپل ، یک میلیارد توکن XRP به چرخه اضافه شد!

هر چه ریپل مقداری از دارایی های نگهداری شده خود را میفروشد و تعداد موسساتی که وارد این فضا می شوند افزایش می یابد، تعداد توکن های XRP در چرخه نیز افزایش می یابد.

در حال حاضر بالغ بر ۱۰۰ میلیارد توکن XRP وجود دارد که Ripple مالک بیش از نیمی از آن هاست. وبسایت coinmrketcap توکن هایی که تحت مالکیت ریپل قرار دارند را جزء توکن های در چرخه محسوب نمی کند و این امر ردیابی XRP های تازه وارد شده به چرخه را آسان می کند.

در دسامبر سال گذشته ی میلادی، این وبسایت در قسمت Historical Data خود تعداد XRP های در چرخه را ۴۰.۹ میلیارد اعلام کرده بود، در حال حاضر این تعداد به ۴۱.۹ میلیارد XRP رسیده است.

ریپل اکثر توکن های XRP خود را در یک قرارداد هوشمند نگه می دارد. این کمپانی هر ماه یک میلیارد توکن را آزاد می کند، قسمتی از دارایی های محسوب نشده ی خود را میفروشد و مابقی را به قرارداد باز می گرداند. سایت coinmarketcap می‌گوید Ripple از شبکه اطلاعات خود بر کوین های توزیع یافته و غیر توزیع یافته برای تعیین مقدار XRP های در چرخه استفاده می‌کند.

نهنگ‌های کریپتو جابجایی های بزرگ XRP را رصد می‌کنند. در هفته ی گذشته ریپل، تعداد ۱۰۷ میلیون XRP را به ارزش تقریبی ۳۶.۱ میلیون دلار را جابجا کرد. از تراکنش ها مشخص است که ریپل ۶.۷ میلیون دلار از دارایی‌های دیجیتال خود را به یک شخص ثانوی فروخته است.

در اینجا مابقی تراکنش‌های صورت گرفته توسط کمپانی ریپل در هفته ی گذشته را آورده ایم:

  • انتقال ۲۸ میلیون XRP به ارزش ۹.۴ میلیون دلار از ریپل به کیف پول XRP II
  • انتقال ۳۰ میلیون XRP به ارزش ۱۰.۱ میلیون دلار از ریپل به کیف پول ناشناس
  • انتقال ۹ میلیون XRP به ارزش ۳ میلیون دلار از ریپل به کیف پول توزیع یافته Ripple OTC
  • انتقال ۱۰.۷ میلیون XRP به ارزش ۳.۶ میلیون دلار از کیف پول ناشناس به کیف پول توزیع یافته Ripple OTC
  • انتقال ۱۰ میلیون XRP به ارزش ۳.۳ میلیون دلار از Funding Wallet 1 به کیف پول ناشناس 

ریپل می گوید در سال ۲۰۱۸ به اندازه ی ۵۳۵ میلیون دلار XRP فروخته است. از این مقدار کمپانی ۱۷۱ میلیون دلارآن را به مشارکت کنندگان سازمانی فروخته است و مابقی آن مطابق برنامه به صرافی ها و سایر شرکت هایی که معاملات خود را با استفاده از XRP انجام می دهند فروخته شده است.

منبع
dailyhodl

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
6 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا