اخبار آلتکویناخبار بیت کوین

بازار کریپتو سبزتر از همیشه؛ درخشش آلتکوین ها در روند صعودی بازار

بیت کوین پس از اینکه نتوانست سطح مقاومتی ۱۱ هزار دلار را بشکند با قیمت ۱۰,۴۰۰ دلار معامله می شد اما اتر در حال بازیابی کاهش قیمت خود در هفته گذشته می باشد.

قیمت ارزهای دیجیتال

بیت کوین تا دیروز بر روی محدوده ۱۰,۴۰۰ دلار معامله می شد. دو روز گذشته به نظر می رسد که بیت کوین می تواند به قیمت ۱۱ هزار دلار برسد. بیت کوین آخرین بار در تاریخ ۱۳ آگوست با این قیمت معامله می شد. اما این ارز دیجیتال برتر با کاهش مواجه شد و قیمت آن به ۱۰,۳۱۳ دلار رسید. در حال حاضر این ارز دیجیتال برتر با قیمت ۱۰,۵۵۲ دلار معامله می شود.

پس از آنکه قیمت اتر ۵ درصد کاهش یافت دومین ارز دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار بهبود بهتری را تجربه کرد. در حال حاضر این کوین با افزایش ۷.۴۸ درصدی با قیمت ۱۸۲ دلار معامله می شود.

اوایل این هفته توسعه دهندگان اتریوم بیان کردند که شبکه آزمایشی هارد فورک استانبول اوایل اکتبر فعال می شود. ویتالیک بوترین هم بنیانگذار اتریوم نیز پیشتر اذعان داشت که این بلاکچین تقریبا پر شده است.

توکن XRP ریپل نیز پس از اینکه کاهش قیمت داشت امروز با افزایش مواجه شده است. این توکن با افزایش ۴.۸۵ درصدی با قیمت ۰.۲۶ دلار معامله می شود.

شرکت ریپل اخیرا به عنوان یکی از ۱۰ شرکت  برتر اشتغالزا در لینکدین معرفی شد و در لیست ۱۰ شرکت برتر آمریکایی که برای آنها باید کار کرد قرار گرفت. ریپل در سال ۲۰۱۸ در رتبه ۲۸ قرار داشت اما در حال حاضر به رتبه هفتم انتقال یافته است. کوین بیس که صرافی برتر در آمریکا می باشد از رتبه سوم به ۲۹ نزول یافته است.

قیمت آلتکوین ها در حال افزایش است

در حال حاضر تمامی ۲۰ ارز دیجیتال برتر در حالت سبز و رو به رشد قرار دارند. EOS با افزایش ۱۲.۹۲ درصدی بیشترین افزایش را در این میان داشته است و حدود ۳.۶۴ دلار معامله می شود. ترون نیز افزایش ۱۱.۷۱ درصدی داشته و حدود ۰.۰۱۶ دلار معامله می شود. لایت کوین با افزایش ۹.۰۷ درصدی حدود ۷۱ دلار معامله می شود.

سلطه بیت کوین بر بازار بسیار زیاد و بیش از ۷۰ درصد می باشد در حالی که اتر تنها ۶.۹۹ و XRP خدود ۴.۱۱ درصد بر بازار تسلط دارند.

ارزش بازار کل ارزهای دیجیتال ۲۷۰ میلیارد دلار می باشد.

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا