اخبار بیت کوین

تریدر مطرح: قیمت بیت کوین بار دیگر به کمتر از ۵۰۰۰ دلار می رسد

تون ویس (Tone Vays) معامله کننده کهنه کار وال استریت و تحلیلگر ارزهای دیجیتال و یکی از طرفداران بیت کوین در خصوص نوسان قیمت شدید این ارز دیجیتال صحبت کرده است.

ویس ماه ها هشدار می‌داده است که بیت کوین قبل از آماده سازی برای روند صعودی بلندمدت بعدی خود، دستخوش کاهش قیمت مهمی خواهد شد.

تون ویس در ماه نوامبر سال گذشته گفته بود که قبل از ماه می ۲۰۲۰ قیمت بیت کوین به کمتر از ۷۰۰۰ دلار خواهد رسید.

ویس در ویدئوی اخیر خود در خصوص وضعیت بازار به معامله کنندگان ارزهای دیجیتال هشدار داده است که قیمت بیت کوین حتی می‌تواند کاهش بیشتری داشته باشد.

وی گفت:

می‌دانید که همواره می‌گویم قبل از آنکه بازار نزولی به پایان برسد باید دردسرها را تحمل کنیم. به نظرم شرایط بدتری به وجود می‌آید و این شرایط نزدیک است.

ویس نوسان بعدی بیت کوین را بر اساس بازار بورس پیش بینی کرده و گفته است:

نمودار روزانه کاهش قیمت ۶ درصدی را نشان می‌دهد. برای رسیدن به کاهش قیمت ۹ درصدی، قیمت بیت کوین باید طی ۳ روز آتی به کمتر از ۴۸۰۰ دلار برسد. به نظرم احتمال این موضوع زیاد است، اما بازار بورس نیز مشکلات خود را خواهد داشت.

پس از آنکه دونالد ترامپ، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری ملی اعلام کرد و به کارگیری تمام قدرت دولت فدرال برای مقابله با آن را وعده داد، میانگین صنعتی داو جونز در روز جمعه افزایش یافت.

شاخص داو جونز ۱۹۸۵ واحد افزایش یافت و هفته را با ۲۳,۱۸۵ واحد به پایان رساند. این مقدار ۹.۳۶ درصد بیشتر از کاهش شاخص به ۲۱,۱۹۷ واحد در روز پنج شنبه بود. تون ویس در این خصوص گفت:

بازار بورس به خوبی در حال بازیابی است. به نظر می‌رسد بازار بورس در آستانه روند صعودی در بازار قراردادهای آتی است.

ویس در خصوص توجه به قیمت ۵۰۰۰ دلاری بیت کوین و احتمال کاهش قیمت بیشتر گفت:

من بعید میدانم بیت کوین به کف قیمت برسد ولی به احتمال ۹۰ درصد شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.

وی گفت در نظر دارد تا خانه خود را بفروشد تا بیت کوین را در محدوده قیمت ۲۷۵۰ الی ۲۹۵۰ دلار بخرد، محدوده قیمتی که به نظر وی، کف قیمت بیت کوین است.

وی افزود:

به نظرم به نقطه ای نزدیک می‌شویم که بیت کوین در حال پیدا کردن توازن قیمت خود است.

من هم چنان معتقدم که قیمت بیت کوین بار دیگر به کمتر از ۵۰۰۰ دلار خواهد رسید.

به نظرم قیمت بیت کوین به ۱۰۰۰ دلار نخواهد رسید. اگر قیمت بیت کوین به ۱۰۰۰ دلار برسد قطعا خواهم ترسید. انتظار چنین چیزی را ندارم. باید از نظر ذهنی و مالی منتظر رسیدن قیمت به کمتر از ۳۰۰۰ دلار باشیم.

آیا از من می‌پرسید که قیمت این ارز دیجیتال بار دیگر به کمتر از ۵۰۰۰ دلار خواهد رسید؟ پاسخ من قطعا مثبت است. به نظرم بار دیگر شاهد کاهش قیمت به کمتر از ۵۰۰۰ دلار خواهیم بود. این اتفاق ممکن است امروز، فردا یا حتی هفته بعد رخ دهد. حتی ممکن است بعد از هاوینگ شاهد این موضوع باشیم.

منبع
dailyhodl

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
3 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا